Inzerce

Inzerce

Pokles návštěvnosti

Je pro vás léto okurkovou sezónou? Co dělat, když jde návštěvnost dolů?

Pro mnoho internetových podnikatelů představuje letní počasí spíše trápení než radost. Ne nadarmo se slunečným měsícům říká okurková sezóna. Lidé se odpoutávají od svých počítačů a míří si užívat ven. Webovým stránkám klesá návštěvnost, tím pádem i příjmy z reklam, služeb……

Před 7 roky

Doporučené články

petr-kmosek-web

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

martin-penicka-web

Martin Pěnička: Proč byl e-shop TisknuLevne.cz 3 dny od krachu?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová (CEAG): Rozjet nový byznys není raketová věda

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Inzerce