Inzerce

Inzerce

Podnikání okurková sezóna

Je pro vás léto okurkovou sezónou? Co dělat, když jde návštěvnost dolů?

Pro mnoho internetových podnikatelů představuje letní počasí spíše trápení než radost. Ne nadarmo se slunečným měsícům říká okurková sezóna. Lidé se odpoutávají od svých počítačů a míří si užívat ven. Webovým stránkám klesá návštěvnost, tím pádem i příjmy z reklam, služeb……

Před 7 roky

Doporučené články

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

michalis-katapodis-web

VIDEO: Michalis Katapodis: Jak vytvořit e-shop s malým rozpočtem?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Inzerce