Inzerce

Inzerce

Personalizace webu

Co je to personalizace webu? Je to situace, kdy se webové stránky dokáží přizpůsobit svému uživateli na míru. Například si pamatují jeho jméno, dokáží mu nabídnout pro něj relevantní produkty (např. na základě předchozí nákupů) a pracují s daty, které o něm získaly.


Personalizace se nejčastěji používá v případě internetových obchodů. E-shopy tak nabízejí zákazníkům větší uživatelský zážitek a současně zvyšují šanci, že u nich zákazník nakoupí.

Emailing: Co mohou freelanceři posílat v newsletteru?

Článků o tom, jak mají vlastní newsletter spravovat e-shopy, je plný internet. Co ale mohou dělat lidé na volné noze? Máme několik tipů!

Před 6 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Inzerce

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Inzerce