Inzerce

Personalizace webu

Co je to personalizace webu? Je to situace, kdy se webové stránky dokáží přizpůsobit svému uživateli na míru. Například si pamatují jeho jméno, dokáží mu nabídnout pro něj relevantní produkty (např. na základě předchozí nákupů) a pracují s daty, které o něm získaly.


Personalizace se nejčastěji používá v případě internetových obchodů. E-shopy tak nabízejí zákazníkům větší uživatelský zážitek a současně zvyšují šanci, že u nich zákazník nakoupí.

Emailing: Co mohou freelanceři posílat v newsletteru?

Článků o tom, jak mají vlastní newsletter spravovat e-shopy, je plný internet. Co ale mohou dělat lidé na volné noze? Máme několik tipů!

Před 6 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další.

Před 6 roky

Inzerce

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier