Inzerce

Inzerce

Personalizace webu

Co je to personalizace webu? Je to situace, kdy se webové stránky dokáží přizpůsobit svému uživateli na míru. Například si pamatují jeho jméno, dokáží mu nabídnout pro něj relevantní produkty (např. na základě předchozí nákupů) a pracují s daty, které o něm získaly.


Personalizace se nejčastěji používá v případě internetových obchodů. E-shopy tak nabízejí zákazníkům větší uživatelský zážitek a současně zvyšují šanci, že u nich zákazník nakoupí.

Emailing: Co mohou freelanceři posílat v newsletteru?

Článků o tom, jak mají vlastní newsletter spravovat e-shopy, je plný internet. Co ale mohou dělat lidé na volné noze? Máme několik tipů!

Před 5 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Doporučené články

ales-chromec-web

VIDEO: Aleš Chromec: Jak se jako mladý člověk uplatnit na trhu práce?

krapitek-web

Co promyslet před založením e-shopu?

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Inzerce