Inzerce

Pavel Šenkapoun

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 6 roky

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

Živíte se psaním textů, ale chcete být lepší, mít více klientů, psát za vyšší ceny a odlišit se? V rozhovoru s profesionálním copywriterem zjistíte, jak na to.

Před 6 roky

Inzerce

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda