Inzerce

Omnichannel

radim-rozenek-web

Omnichannel strategie v Tescomě | Radim Roženek

Tescoma působí ve 100 zemích světa. Příchod internetu pro ni ale nebyl jednoduchý. Poslechněte si, jak dnes pracuje se zákazníky na e-shopu i v prodejnách.

Před 1 měsícem

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy