Inzerce

Inzerce

Nomádské dovolené

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché. Na tvorbu sloganů se specializuje sloganistka Lenka Papřoková a mne napadlo se…

Před 6 roky

Doporučené články

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

petr-vodak-web

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

Inzerce