Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Navrcholu.cz

Nástroje pro měření návštěvnosti aneb Jak zjistit, kolik lidí chodí na naše stránky?

Existuje mnoho různých nástrojů pro měření a analýzu návštěvnosti vašich stránek. Je velmi důležité si získané údaje sledovat, protože tak získáte množství důležitých informací, které vám mohou zvýšit i zisk stránky. Na začátek se podíváme na příklad, jak nám statistiky…

Před 11 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce