Inzerce

Inzerce

Kopírování nápadů

Jak se vydělává na anonymizaci internetu a kopírování nápadů?

Podle všeho celkem dobře. Desetitisíce fanoušků, odběratelů a sledování – kdejaká značka by za takovou popularitu dala nemalou sumu peněz. Řeč ale není o žádné osobnosti, akci nebo výrobku. Všechno nasvědčuje tomu, že lidé rádi hltají informace na úrovni časopisu…

Před 7 roky

Doporučené články

lubos-martinek-web

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

jan-simkanic-2-web

Ján Simkanič: Jak se spouštěl český Deník N a jak se mu dnes daří?

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

petr-kmosek-web

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

Inzerce