Inzerce

Inzerce

Karel Mindless Novotný

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. Karel Novotný o sobě tvrdí, že po 15 letech v byznysu už ví, jak tyto značky fungují, což dokazuje i…

Před 7 roky

Doporučené články

adam-svejda-web

Adam Švejda (SPYobchod.cz): Jak se prodává špionážní technika?

martin-stibor-web

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

jan-nachtigal-web

Jan Nachtigal: Tvorba webů v roce 1997, podnikání (nejen) na volné noze

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Inzerce