Inzerce

Jan Penkala

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

První ročník ShopCampu se vydařil, záplava praktických rad vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery

Tisková zpráva: Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v tvorbě e-shopů – Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři…

Před 6 roky

Inzerce

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání