Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak oklamat zákazníka

Dejte si pozor na běžné způsoby klamání zákazníka a nenaleťte prodejců

Český zákon 634/1992 Sb. a evropské směrnice vymezují řadu nekalých a klamavých způsobů prodeje a propagace. V praxi to ale probíhá často naprosto jinak a neinformovaný zákazník často doplatí na svou neznalost. Podívejme se společně na nejčastější triky prodejců. Klamání…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
filip-kahoun-web

Mikromanagement a perfekcionismus při řízení firmy | Filip Kahoun

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Inzerce