Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak analyzovat dílo

Jak docílit toho, aby zákazník v průběhu realizace díla neměnil svou představu?

Většina z nás jistě zažila situaci, kdy je daná práce rozpracována a zákazník najednou přijde s novinkou, která znamená velké předělávání. Tato situace je nešťastná jak pro nás, tak pro samotného zákazníka, jelikož ve většině případů znamená oddálení termínu dodání díla a jeho prodražení.

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Inzerce