Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Investice do zlata

10 důvodů, proč investovat do zlata

Zlato je respektováno po celém světě pro svoji hodnotu a bohatou historii, která je protkána kulturami po tři tisíciletí. V průběhu staletí se lidé nadále obracejí ke zlatu a to z různých důvodů. Pojďme se nyní podívat, jaké jsou základní důvody pro…

Před 7 roky

Investice do zlata: Jak se to dělá a proč je to lepší než kakao a rýže?

Zlato je trvalá hodnota a jistota v těžkých dobách. A v dobrých dobách má nízkou cenu, výhodnou k investování. Rýže je ceněný produkt, který nesmí chybět v žádné domácnosti.

Před 10 roky

Inzerce

Investice do drahých kovů: Proč do nich investovat, jak a do čeho přesně?

S rostoucí nedůvěrou v papírové peníze prudce roste cena drahých kovů. Vyrojilo se mnoho různých spekulantů i prodejců drahých kovů a mnoho lidí se najednou cítí být investory.

Před 10 roky

Investice do zlata a stříbra. Výhoda, nebo riziko?

V dobách ekonomických krizí se lidé uchylují k jedinému celosvětovému platidlu, které zde bylo odjakživa – ke zlatu a stříbru.

Před 10 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Inzerce