Z čeho sestává etika podnikání? Vyplatí se nám vůbec jednat eticky? Má to v dnešním světě, zaměřeném pouze na výkon a zisk a zcela přehlížejícím jakékoliv morální zásady, význam? Pokud se vám takové a podobné otázky honí hlavou, přečtěte si náš článek…
Před 10 roky
Naše oblečení a celkové vzezření je jedním z nejvýraznějších neverbálních signálů, které vysíláme svému okolí a může být důležitým faktorem, který ovlivní náš vztah s potenciálními i stávajícími klienty či obchodními partnery. Je tedy zřejmé, že je třeba klást na zevnějšek jisté…
Před 10 roky
Vhodnost našeho oblečení a naše celkové vzezření je jedním z nejvýraznějších neverbálních signálů, které ke svému okolí vysíláme, a může se jednat o rozhodující faktor, který určí, jak se bude vyvíjet a jak dopadne naše komunikace se stávajícím nebo potenciálním klientem…
Před 10 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.