I v pandemii prodávají restauracím. Přesto neinvestují do B2C marketingu, a to na trh zavádí novou platební metodu. Co jim pomáhá růst a jak získat investora?
Před 4 dny
Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský
Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.
Bývalý finanční analytik PPF a Home Creditu hodnotí aktuální situaci v české ekonomice s ohledem zejména na e-shopy a banky. Přidává i predikce do budoucna.
Před 3 měsíci
Ekonomická krize: Kteří podnikatelé by se měli bát?
Všude okolo nás se to začíná hemžit termíny, jako je krize, recese, ekonomické zpomalení apod. Téměř na každé schůzce se mě klienti ptají: „Přijde krize? A pokud ano, tak kdy nastane?“ Kdekdo by mohl začít být nervózní – ať už…
Před 1 rokem
Inzerce
TOP obsah
Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání
Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a marketingových sdělení, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů a Zásady užívání cookies.