Inzerce

Inzerce

Digitální satira

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání