Inzerce

Inzerce

Digitální satira

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Komerční sdělení: Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“. Správu Facebooku se snaží co nejvíce zjednodušovat a své rady…

Před 6 roky

Doporučené články

jana-nadvornikova-web

Jana Nádvorníková (Vnoučková): Jaký je přechod ze zaměstnání na volnou nohu?

bob-kartous-web

Bob Kartous: Změny na trhu práce, stárnutí populace, doživotní sebevzdělávání

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Milan Pichlík

Affiliate katalogy: Co to je a jak na tom vydělat peníze?

Inzerce