Rebranding značky firmy je proces změny nebo obnovení vzhledu, pověsti a celkové komunikace značky. Tento proces může zahrnovat změnu loga, designu nebo sloganu značky, stejně jako změnu způsobu, jakým se značka prezentuje veřejnosti.
Rebranding firmy je obvykle prováděn tak, aby se značka lépe přizpůsobila současnému trhu nebo aby se zlepšila její pověst na trhu. Rebranding může být také součástí strategie společnosti zaměřené na expanzi do zahraničí nebo rozšíření jejího sortimentu a zaměření.
Mezi nejčastější důvody patří:
Důvodů, proč firmy rebrandují své značky, může mít celá řada. Poslechněte si, jak to probíhá v praxi:
Před 3 roky
Před 3 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.