Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.
Před 1 týdnem
Podle slov Radka Procházky dělá v Česku to, co jeho firma, maximálně 30 lidí. Pomáhá firmám v oblasti komerčních nemovitostí, ať už jde o kanceláře, sklady nebo něco jiného. Jak celá firma vznikla, jakou nejdůležitější radu dostal Radek od zkušenějších…
Před 7 měsíci
Piero Šesták před 5 lety rozjel bez počátečního kapitálu digitální agenturu StoryTLRS. Ta měla v prvním roce obrat 2 miliony korun, ale loňský rok zakončila už s obratem 29 milionů. Pracuje pro ni 30členný tým a mezi jejími referencemi najdete…
Před 9 měsíci
Mým hostem je tentokrát Roman Hřebecký. Ten v minulosti pracoval jako redaktor, copywriter a obsahový stratég, až nakonec spoluzaložil designové studio Pábení.cz, které organizacím pomáhá měnit se zevnitř a s designem služeb. S Romanem jsme si povídali o tom, jak…
Před 11 měsíci
Jaroslav Vidim před 8 lety založil marketingovou agenturu eVisions.cz, která klientům poskytuje kompletní služby v oblasti internetové reklamy a pomáhá jim i s expanzí do Německa. Jak se dnes vyrovnává s pandemií koronaviru? S Jardou jsme si povídali i o…
Před 11 měsíci
Více než 17 let buduje Petr Svoboda společnost Shopsys, která vyvíjí B2B a B2C e-shopy. Velká hospodářská krize ho před 12 lety dostala do kolen a jak dnes sám přiznává, velmi ji podcenil. V současné situaci nenechává nic náhodě a…
Před 11 měsíci
Petr Andrýsek je zakladatelem agentury Socialsharks a na dálku si se mnou povídal o tom, jak se současná krize kolem pandemie koronaviru promítla do jeho firmy a jaká opatření už musela přijmout. Zmínili jsme si i aktuální situaci na trhu…
Před 12 měsíci
Aktuální situace v digitálních agenturách není jednoduchá. Z hlediska tržeb odhaduje Dan Kafka pokles o desítky procent. Jak z toho ven a co všechno nás čeká, jsme si povídali v tomto rozhovoru. Omluvte prosím zhoršenou kvalitu zvuku a obratu. Rozhovor…
Před 12 měsíci