Inzerce

Inzerce

Řízení agentury

petr-majtan-web

Petr Majtán (Innovatee.com): Kdo zastane práci propuštěných zaměstnanců?

Mnoho firem muselo v posledních týdnech přistoupit k propouštění svých zaměstnanců. Se šéfy některých z těchto firem jsem v kontaktu a vím, že ani pro jednoho z nich to není příjemné. Práci propuštěných zaměstnanců ale bude muset nejspíš dříve či…

Před 8 měsíci

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký (Pábení.cz): Řízení agentury v době krize, nastavení home-office, změna společnosti

Mým hostem je tentokrát Roman Hřebecký. Ten v minulosti pracoval jako redaktor, copywriter a obsahový stratég, až nakonec spoluzaložil designové studio Pábení.cz, které organizacím pomáhá měnit se zevnitř a s designem služeb. S Romanem jsme si povídali o tom, jak…

Před 9 měsíci

Inzerce

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Více než 17 let buduje Petr Svoboda společnost Shopsys, která vyvíjí B2B a B2C e-shopy. Velká hospodářská krize ho před 12 lety dostala do kolen a jak dnes sám přiznává, velmi ji podcenil. V současné situaci nenechává nic náhodě a…

Před 10 měsíci

katerina-fiserova-web

Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz): Strach zaměstnanců, přístup lídra, realita krize

Ačkoliv je situace z důvodu pandemie koronaviru v mnoha firmách vážná, v mnoha dalších se vlastně vůbec nic nezměnilo. Přesto mohou být jejich zaměstnanci ve stresu a cítit strach z toho, co budoucnost přinese. Společně s CEO SmartEmailingu.cz Kateřinou Fišerovou…

Před 10 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-andrysek-web

Petr Andrýsek (Socialsharks): Krize v digitálních agenturách, krizové plány, budoucnost trhu

Petr Andrýsek je zakladatelem agentury Socialsharks a na dálku si se mnou povídal o tom, jak se současná krize kolem pandemie koronaviru promítla do jeho firmy a jaká opatření už musela přijmout. Zmínili jsme si i aktuální situaci na trhu…

Před 10 měsíci

dan-kafka-web

Dan Kafka (Fragile): Aktuální situace digitálních agentur, role lídrů, budoucnost trhu

Aktuální situace v digitálních agenturách není jednoduchá. Z hlediska tržeb odhaduje Dan Kafka pokles o desítky procent. Jak z toho ven a co všechno nás čeká, jsme si povídali v tomto rozhovoru. Omluvte prosím zhoršenou kvalitu zvuku a obratu. Rozhovor…

Před 10 měsíci

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

Když si povídám s lidmi, kteří přemýšlí o změně zaměstnání, jsou jejich nejčastější motivací vztahy ve firmě. Někdo má problém se šéfem, někdo s ostatními kolegy. Společně s Martinem Fuksem jsme rozebrali, co vztahy mezi zaměstnanci ovlivňuje a co pro…

Před 12 měsíci

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak budovat firemní kulturu v malé firmě?

S Petrem Skondrojanisem pro vás natáčíme rozhovory o tom, jak budovat kulturu ve vaší firmě. Často se nás ptáte, jak k jejímu budování mají přistupovat menší firmy, a právě o tom je tento rozhovor. Dozvíte se v něm, jak mohou…

Před 1 rokem

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do…

Před 1 rokem

petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

Petr Lesenský je zakladatelem PR agentury LESENSKY.CZ, kterou založil v roce 2009. Od té doby vybudoval plně fungující a prosperující firmu, jejíž vedení nedávno předal novému CEO. O Petrově podnikání, oboru PR a o mnoha dalších tématech jsme si povídali…

Před 2 roky

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz. S…

Před 2 roky

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Inzerce