Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Organizační kultura firmy

Organizační kultura firmy je systém hierarchie firem, v rámci kterého je firma řízena. Firmy většinou začínají jako malé – mají jen několik málo pracovníků, kteří se na jejich budování podílí. Postupem času ale rostou a zvyšuje se i počet jejich zaměstnanců. Proto firmy začínají tvořit různá organizační schémata, vytvářet jednotlivá oddělení a management řídících pracovníků, kteří mají tato oddělení na starosti.

V našich rozhovorech s vámi sdílí praktické zkušenosti s budováním organizační kultury firmy podnikatelé napříč obory. Spoustu souvisejících rozhovorů najdete i v rubrice Firemní kultura.

Nejnovější obsah:

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

Inzerce

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.