Inzerce

Inzerce

Sukces

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. Pracoval pro několik velkých společností, mezi něž můžeme zařadit například Vodafone nebo Telefónicu. Živí se pouze…

Před 6 roky

Petr Franěk: Objevte, kým jste, poznávejte své teritorium a učte se v něm být co nejlepší

Úspěchu se v obecném pojetí věnuje spousta webů. Jedním z nich je i Filosofie-Úspěchu.cz od Petra Fraňka. Ten má firmu zabývající se nízkonákladovým tiskem, navrhováním tiskovin a specializuje se zejména na zlatotisk, reliéfní tisk a tvarový výsek. Své práce má dostatek a…

Před 6 roky

Doporučené články

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

lubos-martinek-web

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

Inzerce