Inzerce

Inzerce

Slevový portál

Peter Molnár: Kdo prochází slevový portál, jen aby se zabavil, často ani nic nenakoupí

Zakládat dnes nový slevový portál se může zdát jako zbytečnost. Vždyť jich je plný trh. To může být pravda, pokud jej ovšem nezakládá někdo se zkušenostmi. Peter Molnár ze společnosti PANO3D se pro to rozhodl na základě poznatků ze svého…

Před 6 roky

Doporučené články

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

petr-pouchly-os-2-web

Petr Pouchlý o osobním rozvoji: Jak poznat sám sebe?

Richard Dobiáš

Richard Dobiáš: Jak zlepšovat svoje copywriterské schopnosti?

seo-klavesnice-web

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Inzerce