Inzerce

Inzerce

Přístup k podnikání

Rozzlobený klient: Jak se k němu zachovat?

Pojem „nespokojený klient“ se v českých kruzích mladých podnikatelů stává skutečným strašákem. A není divu. Jeden takový nespokojený klient může ve vašem podnikání nadělat pěknou paseku – stačí, aby si nenechal…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián