Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Přístup k podnikání

Rozzlobený klient: Jak se k němu zachovat?

Pojem „nespokojený klient“ se v českých kruzích mladých podnikatelů stává skutečným strašákem. A není divu. Jeden takový nespokojený klient může ve vašem podnikání nadělat pěknou paseku – stačí, aby si nenechal své zklamání pro sebe a zatepla o něm poreferoval mezi…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Inzerce