Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Platební metody na e-shopu

Existuje mnoho různých platebních metod, které mohou být použity na e-shopech. Mezi nejběžnější patří platby kartou, například pomocí debetní nebo kreditní karty.

Další možností je platba přes platební bránu, což je služba, která umožňuje on-line platby prostřednictvím bankovního převodu nebo pomocí elektronických peněženek, jako je například PayPal.

Některé e-shopy také umožňují platbu pomocí platebních služeb, jako je například Google Pay nebo Apple Pay.

Vždy je důležité, abyste při platbách na internetu používali bezpečné metody a zkontrolovali, zda je webová stránka, na které platíte, důvěryhodná. Pokud máte jakékoli pochybnosti, je nejlepší se poradit s bankou nebo jiným finančním institutem. Nikdy neplatťe v situaci, kdy si nejste jisti bezpečností a důvěryhodností platby.

Platební metody e-shopů se často liší podle země, v jaké nakupujete. Pokud tedy provozujete vlastní e-shopy a prodáváte v zahraničí, dejte si pozor, abyste zákazníkům nabídli správné platební metody.

ondrej-buben-web

Platební metody na e-shopu: Jak se vyvíjí? | Ondřej Buben (Shoptet Pay)

Jaké platební metody český zákazník vyžaduje a jak se to liší v zahraničí? Základní přehled od Ondřeje Bubna ze Shoptet Pay.

Před 8 měsíců

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 12 měsíců

Inzerce

pavel-schwarz-web

Pavel Schwarz (GoPay): Vývoj nového systému, zákulisí firmy, přístup e-shopů

VIDEO: Jaké nabídnout zákazníkům e-shopu platební metody a jak se to liší v Česku a v zahraničí? Poslechněte si zkušenosti specialistů na e-commerce.

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce