Naše oblečení a celkové vzezření je jedním z nejvýraznějších neverbálních signálů, které vysíláme svému okolí a může být důležitým faktorem, který ovlivní náš vztah s potenciálními i stávajícími klienty či obchodními partnery. Je tedy zřejmé, že je třeba klást na zevnějšek jisté…
Před 10 roky
Vhodnost našeho oblečení a naše celkové vzezření je jedním z nejvýraznějších neverbálních signálů, které ke svému okolí vysíláme, a může se jednat o rozhodující faktor, který určí, jak se bude vyvíjet a jak dopadne naše komunikace se stávajícím nebo potenciálním klientem…
Před 10 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců