Inzerce

Inzerce

Klienti a obchod v digitální agentuře

Cílem této rubriky je pomoci vám se získáváním nových klientů, nabízením a prodejem vašich služeb a řízením projektů, které už pro své klienty realizujete. Postupně sem budeme doplňovat další obsah, ve kterém najdete rozhovory s manažery českých a slovenských agentur a jejich zkušenosti. Nenechte si to ujít a odebírejte náš podcast.

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Zkušenost s agenturou, která zapomněla na to, že spolupráce s klientem není jen o splněných KPI, ale především o lidech. Jak s nimi budovat vztahy a na co nezapomenout?

Před 2 měsíci

Premium
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.

Před 3 měsíci

Inzerce

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?

Před 4 měsíci

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

Společnost ACOMWARE založila novou kreativní agenturu. Využila při tom know-how ze své vlastní historie. A do čela posadila youtube. Poslechněte si celý příběh.

Před 5 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
lukas-vaculik-web

Finanční řízení velké agentury | Lukáš Vaculík (Ogilvy)

Jedna z největších českých reklamních agentur sdílí své zkušenosti s finančním řízením. Jak k němu přistupuje a na co si dává velký pozor?

Před 5 měsíci

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Pokud podnikáte v B2B, může pro vás být cestou vzdělávání vašich zákazníků. Podívejte se, jak k němu přistupuje SmartEmailing a inspirujte se pro váš byznys.

Před 9 měsíci

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

I v pandemii prodávají restauracím. Přesto neinvestují do B2C marketingu, a to na trh zavádí novou platební metodu. Co jim pomáhá růst a jak získat investora?

Před 11 měsíci

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.

Před 11 měsíci

miroslav-mikulik-web

Jak přežít krizi v B2B podnikání? | Miroslav Mikulík (Tisk Kvalitně)

Zjistěte, jak se společnost Tisk Kvalitně dostala z krize způsobené pandemií koronaviru, co ji zachránilo a co její spoluzakladatel doporučuje dalším podnikatelům.

Před 12 měsíci

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

Jak rozjet úspěšný obchodní tým, který bude dosahovat skvělých výsledků? A jak ho řídit po procesní stránce? Podívejte, jaké aplikace na to používá tým Jobka.cz.

Před 1 rokem

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Karol Veleba z effectixu ukazuje, jak jeho agentura získává nové klienty a jak funguje její obchodní oddělení. Inspirujte se pro vaši agenturu či freelance byznys.

Před 1 rokem

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy