Inzerce

Klienti a obchod v digitální agentuře

Cílem této rubriky je pomoci vám se získáváním nových klientů, nabízením a prodejem vašich služeb a řízením projektů, které už pro své klienty realizujete. Postupně sem budeme doplňovat další obsah, ve kterém najdete rozhovory s manažery českých a slovenských agentur a jejich zkušenosti. Nenechte si to ujít a odebírejte náš podcast.

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

Jak rozjet úspěšný obchodní tým, který bude dosahovat skvělých výsledků? A jak ho řídit po procesní stránce? Podívejte, jaké aplikace na to používá tým Jobka.cz.

Před 2 měsíci

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Karol Veleba z effectixu ukazuje, jak jeho agentura získává nové klienty a jak funguje její obchodní oddělení. Inspirujte se pro vaši agenturu či freelance byznys.

Před 2 měsíci

Inzerce

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 3 měsíci

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Zjistěte, jak firmy přistupují k řízení svého cashflow v době krize a jaká zavedli opatření, aby své peníze ochránily. Petr Macek pro vás zpracoval průzkum.

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Zjistěte, jak efektivně přebrat konkurenční společnosti a rozšířit tak svůj podíl na trhu. Jak firmy k přebrání vybírat, jak za ně neutratit moc peněz a jak probíhá proces převzetí, popisuje Ondřej Hájek.

Před 5 měsíci

lukas-korinek-2-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Finanční řízení agentury, cashflow, investice, spolupráce s klienty

Vítám vás u dalšího rozhovoru. A to zejména ty z vás, co budujete vlastní digitální agenturu. Když se totiž bavím s lidmi jako vy, často si všímám, že ve svých firmách výrazně podceňují finanční řízení. Přitom právě to může rozhodnout…

Před 7 měsíci

jarda-vidim-web

Jaroslav Vidim (eVisions.cz): Co teď řešit s klienty v jejich marketingu?

Jaroslav Vidim před 8 lety založil marketingovou agenturu eVisions.cz, která klientům poskytuje kompletní služby v oblasti internetové reklamy a pomáhá jim i s expanzí do Německa. Jak se dnes vyrovnává s pandemií koronaviru? S Jardou jsme si povídali i o…

Před 10 měsíci

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

Pandemie koronaviru a karanténa, ve které se v době natáčení nacházíme, má velký dopad i marketingovou branži. Mnoho marketérů na volné noze přišlo o své klienty, digitální agentury už často zvažují propuštění a padají i různá doporučení, že by se…

Před 10 měsíci

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do…

Před 1 rokem

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

Zdeněk Pejcel je zakladatelem společnosti mooza inspire, která pomáhá firmám implementovat SalesForce a lépe tak řídit vztahy s jejich klienty. S obchodem začínal před 20 lety a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti. Protože Zdeněk zrovna hledá nové…

Před 1 rokem

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta. Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk…

Před 3 roky

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 3 roky

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan