Inzerce

Inzerce

Klienti a obchod v digitální agentuře

Cílem této rubriky je pomoci vám se získáváním nových klientů, nabízením a prodejem vašich služeb a řízením projektů, které už pro své klienty realizujete. Postupně sem budeme doplňovat další obsah, ve kterém najdete rozhovory s manažery českých a slovenských agentur a jejich zkušenosti. Nenechte si to ujít a odebírejte náš podcast.

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 2 týdny

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Zjistěte, jak firmy přistupují k řízení svého cashflow v době krize a jaká zavedli opatření, aby své peníze ochránily. Petr Macek pro vás zpracoval průzkum.

Před 4 týdny

Inzerce

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Zjistěte, jak efektivně přebrat konkurenční společnosti a rozšířit tak svůj podíl na trhu. Jak firmy k přebrání vybírat, jak za ně neutratit moc peněz a jak probíhá proces převzetí, popisuje Ondřej Hájek.

Před 2 měsíci

lukas-korinek-2-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Finanční řízení agentury, cashflow, investice, spolupráce s klienty

Vítám vás u dalšího rozhovoru. A to zejména ty z vás, co budujete vlastní digitální agenturu. Když se totiž bavím s lidmi jako vy, často si všímám, že ve svých firmách výrazně podceňují finanční řízení. Přitom právě to může rozhodnout…

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jarda-vidim-web

Jaroslav Vidim (eVisions.cz): Co teď řešit s klienty v jejich marketingu?

Jaroslav Vidim před 8 lety založil marketingovou agenturu eVisions.cz, která klientům poskytuje kompletní služby v oblasti internetové reklamy a pomáhá jim i s expanzí do Německa. Jak se dnes vyrovnává s pandemií koronaviru? S Jardou jsme si povídali i o…

Před 7 měsíci

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

Pandemie koronaviru a karanténa, ve které se v době natáčení nacházíme, má velký dopad i marketingovou branži. Mnoho marketérů na volné noze přišlo o své klienty, digitální agentury už často zvažují propuštění a padají i různá doporučení, že by se…

Před 7 měsíci

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do…

Před 11 měsíci

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

Zdeněk Pejcel je zakladatelem společnosti mooza inspire, která pomáhá firmám implementovat SalesForce a lépe tak řídit vztahy s jejich klienty. S obchodem začínal před 20 lety a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti. Protože Zdeněk zrovna hledá nové…

Před 1 rokem

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta. Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk…

Před 3 roky

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 3 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

V čem se skrývá (ne)úspěch online agentur? A proč má Petr pobočku v Gruzii?

Před 4 roky

Doporučené články

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Krizová komunikace

Jak zvládnout krizovou komunikaci na sociálních sítích?

Inzerce