Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Klienti a obchod v digitální agentuře

Cílem této rubriky je pomoci vám se získáváním nových klientů, nabízením a prodejem vašich služeb a řízením projektů, které už pro své klienty realizujete. Postupně sem budeme doplňovat další obsah, ve kterém najdete rozhovory s manažery českých a slovenských agentur a jejich zkušenosti. Nenechte si to ujít a odebírejte náš podcast.

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Zjistěte, jak rozjet B2B sales ve vaší firmě, koho si na něj najmout a co žádná firma nesmí podcenit.

Před 3 týdny

vaclav-hlavacek-web

Automatizace procesů: Kde ve firmě ušetřit? | Václav Hlaváček

Zajímá vás automatizace firemních procesů, ale nevíte, jak a kde s ní začít? Václav Hlaváček v rozhovoru poradí, jak to změnit a kde firmy šetří nejvíce peněz.

Před 3 měsíce

Inzerce

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.

Před 3 měsíce

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Jakub Rož založil Flow Media, které bylo podle jeho slov vysoce ziskové. Zjistěte, co agentuře vydělávalo nejvíce peněz a jak ziskovost firmy zvýšit.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

michal-mervart-web

Jak řídit desítky projektů najednou? | Michal Mervart

Michal Mervart dělá e-shopy na Shoptetu a současně řídí kolem 50 projektů. Poslechněte si, jak dosahuje vysoké efektivity.

Před 4 měsíce

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Zjistěte, jak zvýšit výkon vašich B2B obchodníků a jak být v obchodu maximálně úspěšní? Poradí zkušený obchodník Jan Karel s více jak 13 lety zkušeností.

Před 6 měsíců

monika-kleckova-web

Jak řídit projekt pro klienta? | Monika Klečková

Naučte se řídit projekty pro vaše klienty. Monika Klečková vám ukáže, jak zvládá projektové řízení snadno a efektivně a jaké nástroje k němu využívá.

Před 6 měsíců

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

Má 20leté zkušenosti v marketingu a před rokem se rozhodla založit vlastní agenturu. Co se za tu dobu naučila a jaký je první rok budování vlastní firmy?

Před 8 měsíců

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 9 měsíců

michael-urban-web

Závislost agentury na jednom klientovi a zbytečně mnoho procesů | Michael Urban (Abbreva)

Nahlédněte do zákulisí digitální agentury Abbreva a zjistěte, proč musela diverzifikovat portfolio svých klientů a kdy sama sebe „přeprocesovala“.

Před 9 měsíců

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Zkušenost s agenturou, která zapomněla na to, že spolupráce s klientem není jen o splněných KPI, ale především o lidech. Jak s nimi budovat vztahy a na co nezapomenout?

Před 1 rokem

Premium
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Inzerce