Inzerce

Inzerce

Zdeněk Pejcel: Kdy a jak implementovat CRM do vašeho podnikání?

MladýPodnikatel.cz sledují stovky tisíc podnikatelů na volné noze a firem. Všechny spojuje jedna věc – musí být co nejefektivnější v obchodě. A právě tuto efektivitu může výrazně zvýšit dobře implementované CRM, kterému se věnujeme v tomto rozhovoru.

Inzerce

Ať už jste digitální agentura, e-shop, živnostník nebo podnikáte v jiném oboru, určitě jste zavaleni různými podněty ze stran vašich zákazníků a klientů. Skutečnost na trhu je taková, že drtivá většina firem tato data shromažďuje v excelových tabulkách nebo na podobných nemoderních a neintuitivních místech.

Implementace pokročilejšího CRM rozhodně není jednoduchá a je před ní potřeba spoustu věcí promyslet. Jak k tomu přistoupit co nejlépe a jak neudělat chybu? O tom si povídám v tomto rozhovoru se Zdeňkem Pejcelem, který založil společnosti mooza inspire pomáhající firmám i jednotlivcům růst na platformě SalesForce. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-preuss-soukromi-web

Fotíte na veřejnosti? Sdílíte fotky na sociálních sítích? Dejte si pozor na tyto problémy…

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Logo parfums

Jak probíhá tvorba blogu v Parfums.cz?

tomas-fikar-web

Tomáš Fikar (eRockets): Kdy se vyplatí investovat do e-shopů?

Inzerce