Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Zdeněk Pejcel: Kdy a jak implementovat CRM do vašeho podnikání?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

MladýPodnikatel.cz sledují stovky tisíc podnikatelů na volné noze a firem. Všechny spojuje jedna věc – musí být co nejefektivnější v obchodě. A právě tuto efektivitu může výrazně zvýšit dobře implementované CRM, kterému se věnujeme v tomto rozhovoru.

Ať už jste digitální agentura, e-shop, živnostník nebo podnikáte v jiném oboru, určitě jste zavaleni různými podněty ze stran vašich zákazníků a klientů. Skutečnost na trhu je taková, že drtivá většina firem tato data shromažďuje v excelových tabulkách nebo na podobných nemoderních a neintuitivních místech.

Implementace pokročilejšího CRM rozhodně není jednoduchá a je před ní potřeba spoustu věcí promyslet. Jak k tomu přistoupit co nejlépe a jak neudělat chybu? O tom si povídám v tomto rozhovoru se Zdeňkem Pejcelem, který založil společnosti mooza inspire pomáhající firmám i jednotlivcům růst na platformě SalesForce. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný