Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Zdeněk Pejcel: Kdy a jak implementovat CRM do vašeho podnikání?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

MladýPodnikatel.cz sledují stovky tisíc podnikatelů na volné noze a firem. Všechny spojuje jedna věc – musí být co nejefektivnější v obchodě. A právě tuto efektivitu může výrazně zvýšit dobře implementované CRM, kterému se věnujeme v tomto rozhovoru.

Ať už jste digitální agentura, e-shop, živnostník nebo podnikáte v jiném oboru, určitě jste zavaleni různými podněty ze stran vašich zákazníků a klientů. Skutečnost na trhu je taková, že drtivá většina firem tato data shromažďuje v excelových tabulkách nebo na podobných nemoderních a neintuitivních místech.

Implementace pokročilejšího CRM rozhodně není jednoduchá a je před ní potřeba spoustu věcí promyslet. Jak k tomu přistoupit co nejlépe a jak neudělat chybu? O tom si povídám v tomto rozhovoru se Zdeňkem Pejcelem, který založil společnosti mooza inspire pomáhající firmám i jednotlivcům růst na platformě SalesForce. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu