Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
O Avastu jsme si zde již jednou povídali, a to s jeho spoluzakladatelem a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. V dnešní rozhovoru jsme se zaměřili na e-commerce aktivity firmy, která má více než 435 milionů uživatelů po celém světě.
Hostem rozhovoru byl ředitel lokalizace a e-commerce Avastu Tomáš Janů. Povídali jsme si o tom, jaké nástroje k on-line monetizaci uživatelů Avast používá, jak vypadá jeho e-commerce tým a jak z neplatících uživatelů dělá platící.
Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak funguje e-commerce v Avastu?
- Jak vypadá in-house e-commerce tým Avastu?
- Jak firma pracuje s neplatícími uživateli?
- Jakými konkrétními způsoby své produkty monetizuje?
- V čem se liší její přístup k českému trhu od trhů zahraničních?
- Jak se překládají texty pro jednotlivé zahraniční verze produktů?
- Co vše Avast testuje a jak?
- Jak probíhá nákupní proces a proč firma outsourcuje objednávkový proces?
Další rozhovory, které vás zaujmou:
- Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?
- Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing alza.cz?
- Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?
- Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?
- Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu
Komentáře čtenářů: 0