Inzerce

Inzerce

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

O Avastu jsme si zde již jednou povídali, a to s jeho spoluzakladatelem a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. V dnešní rozhovoru jsme se zaměřili na e-commerce aktivity firmy, která má více než 435 milionů uživatelů po celém světě.

Hostem rozhovoru byl ředitel lokalizace a e-commerce Avastu Tomáš Janů. Povídali jsme si o tom, jaké nástroje k on-line monetizaci uživatelů Avast používá, jak vypadá jeho e-commerce tým a jak z neplatících uživatelů dělá platící.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje e-commerce v Avastu?
  • Jak vypadá in-house e-commerce tým Avastu?
  • Jak firma pracuje s neplatícími uživateli?
  • Jakými konkrétními způsoby své produkty monetizuje?
  • V čem se liší její přístup k českému trhu od trhů zahraničních?
  • Jak se překládají texty pro jednotlivé zahraniční verze produktů?
  • Co vše Avast testuje a jak?
  • Jak probíhá nákupní proces a proč firma outsourcuje objednávkový proces?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-prouza-web

Pavel Prouza (FlixBus): Budování týmu, leadership, sdílení vize napříč firmou

martin-planka-web

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Petr Bína

Petr Bína (Svět bedýnek): Jak zákazník vnímá slovo „kvalita“?

michal-spacek-web

VIDEO: Michal Špaček: Jak zvýšit zabezpečení vašeho webu?

jan-rezac-web

Začátky procesního řízení digitální agentury | Jan Řezáč (House of Řezáč)

daniel-tomes-web

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

Inzerce