Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

O Avastu jsme si zde již jednou povídali, a to s jeho spoluzakladatelem a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. V dnešní rozhovoru jsme se zaměřili na e-commerce aktivity firmy, která má více než 435 milionů uživatelů po celém světě.

Hostem rozhovoru byl ředitel lokalizace a e-commerce Avastu Tomáš Janů. Povídali jsme si o tom, jaké nástroje k on-line monetizaci uživatelů Avast používá, jak vypadá jeho e-commerce tým a jak z neplatících uživatelů dělá platící.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje e-commerce v Avastu?
  • Jak vypadá in-house e-commerce tým Avastu?
  • Jak firma pracuje s neplatícími uživateli?
  • Jakými konkrétními způsoby své produkty monetizuje?
  • V čem se liší její přístup k českému trhu od trhů zahraničních?
  • Jak se překládají texty pro jednotlivé zahraniční verze produktů?
  • Co vše Avast testuje a jak?
  • Jak probíhá nákupní proces a proč firma outsourcuje objednávkový proces?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio