Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

InspiraceVideo

O Avastu jsme si zde již jednou povídali, a to s jeho spoluzakladatelem a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. V dnešní rozhovoru jsme se zaměřili na e-commerce aktivity firmy, která má více než 435 milionů uživatelů po celém světě.

Hostem rozhovoru byl ředitel lokalizace a e-commerce Avastu Tomáš Janů. Povídali jsme si o tom, jaké nástroje k on-line monetizaci uživatelů Avast používá, jak vypadá jeho e-commerce tým a jak z neplatících uživatelů dělá platící.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje e-commerce v Avastu?
  • Jak vypadá in-house e-commerce tým Avastu?
  • Jak firma pracuje s neplatícími uživateli?
  • Jakými konkrétními způsoby své produkty monetizuje?
  • V čem se liší její přístup k českému trhu od trhů zahraničních?
  • Jak se překládají texty pro jednotlivé zahraniční verze produktů?
  • Co vše Avast testuje a jak?
  • Jak probíhá nákupní proces a proč firma outsourcuje objednávkový proces?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu