Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tisk letáků: klíčová komunikace i v digitální éře

inzerce
Před 3 měsíce

Přemýšlíte, zda má tisk letáků v dnešní době internetu a sociálních sítí ještě smysl? Odpověď je jasně ano! V tomto článku vám ukážeme, proč jsou tištěné letáky stále efektivní a jak je můžete využít k dosažení vašich marketingových cílů.

Sociální sítě v popředí, ale nedosáhnou všeho

Ano, žijeme ve světě, kde sociální sítě hrají velkou roli v komunikaci i reklamě. Denně se setkáváme s nespočtem online reklam, což může vést k tomu, že se na ně stáváme méně citliví. Navíc na internetu je těžké udržet dlouhodobou pozornost lidí.

Na rozdíl od online reklam mohou tištěné letáky získat a udržet pozornost lidí efektivněji. Letáky jsou ideální pro informování o slevách, nových obchodech nebo nabídkách. Lidé si je prohlížejí v klidu, například při čekání nebo relaxaci, a nejsou tak rychle odloženy jako online reklamy. Navíc na sociálních sítích nejsou všechny cílové skupiny, které můžete potřebovat.

QR kódy: Most mezi tiskem a digitálním světem

Využití QR kódů v letácích je dnes již běžné. Umožňují rychlý přechod od tištěného letáku k digitálnímu obsahu. Můžete s nimi kreativně pracovat, například vložením loga do QR kódu, což zvýší zapamatovatelnost vaší značky. Kromě QR kódů doporučujeme využít i jednoduché odkazy. Navíc, pokud máte zapamatovatelný název webové stránky, je dobré jej v letácích komunikovat zvlášť.

Inzerce

Cílení letákové kampaně je klíčem k úspěchu

Je důležité správně zaměřit vaši letákovou kampaň. Roznášení tištěných letáků v relevantních oblastech vám umožní cílit přesně na požadované skupiny zákazníků podle lokality, zájmů nebo demografie.

Nabízíte prodej i výměnu dveří a oken? Zaměřte svoji roznášku letáků na oblasti s panelovými domy. Hledáte zaměstnance, studenty ke studiu nebo nové zákazníky? Vytipujte si místa, kde se nejčastěji cílová skupina nachází a v těchto oblastech letáky rozneste.

Význam kvalitního tisku i papíru

Pro úspěšnou letákovou kampaň je nezbytný kvalitní tisk a výběr spolehlivé tiskárny. Špatně vytištěné materiály, například s nečitelným QR kódem, lehce promočitelným i mačkatelným papírem mohou celou kampaň poškodit. Vyberte si proto spolehlivou tiskárnu, jako je Point4me, která zaručuje precizní tisk letáků a umožňuje snadné online objednávání od jednotek po tisíce kusů.

Tak už víte, proč je tisk letáků stále relevantní a jak je můžete využít ve své marketingové strategii, i když žijeme v digitálním světě? Pokud budete potřebovat pomoci s výběrem správné formy, materiálu i tisku letáků, nebojte se tiskárnu Point4me kontaktovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný