Přemýšlíte, zda má tisk letáků v dnešní době internetu a sociálních sítí ještě smysl? Odpověď je jasně ano! V tomto článku vám ukážeme, proč jsou tištěné letáky stále efektivní a jak je můžete využít k dosažení vašich marketingových cílů.
Ano, žijeme ve světě, kde sociální sítě hrají velkou roli v komunikaci i reklamě. Denně se setkáváme s nespočtem online reklam, což může vést k tomu, že se na ně stáváme méně citliví. Navíc na internetu je těžké udržet dlouhodobou pozornost lidí.
Na rozdíl od online reklam mohou tištěné letáky získat a udržet pozornost lidí efektivněji. Letáky jsou ideální pro informování o slevách, nových obchodech nebo nabídkách. Lidé si je prohlížejí v klidu, například při čekání nebo relaxaci, a nejsou tak rychle odloženy jako online reklamy. Navíc na sociálních sítích nejsou všechny cílové skupiny, které můžete potřebovat.
Využití QR kódů v letácích je dnes již běžné. Umožňují rychlý přechod od tištěného letáku k digitálnímu obsahu. Můžete s nimi kreativně pracovat, například vložením loga do QR kódu, což zvýší zapamatovatelnost vaší značky. Kromě QR kódů doporučujeme využít i jednoduché odkazy. Navíc, pokud máte zapamatovatelný název webové stránky, je dobré jej v letácích komunikovat zvlášť.
Je důležité správně zaměřit vaši letákovou kampaň. Roznášení tištěných letáků v relevantních oblastech vám umožní cílit přesně na požadované skupiny zákazníků podle lokality, zájmů nebo demografie.
Nabízíte prodej i výměnu dveří a oken? Zaměřte svoji roznášku letáků na oblasti s panelovými domy. Hledáte zaměstnance, studenty ke studiu nebo nové zákazníky? Vytipujte si místa, kde se nejčastěji cílová skupina nachází a v těchto oblastech letáky rozneste.
Pro úspěšnou letákovou kampaň je nezbytný kvalitní tisk a výběr spolehlivé tiskárny. Špatně vytištěné materiály, například s nečitelným QR kódem, lehce promočitelným i mačkatelným papírem mohou celou kampaň poškodit. Vyberte si proto spolehlivou tiskárnu, jako je Point4me, která zaručuje precizní tisk letáků a umožňuje snadné online objednávání od jednotek po tisíce kusů.
Tak už víte, proč je tisk letáků stále relevantní a jak je můžete využít ve své marketingové strategii, i když žijeme v digitálním světě? Pokud budete potřebovat pomoci s výběrem správné formy, materiálu i tisku letáků, nebojte se tiskárnu Point4me kontaktovat.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 3 týdny
Před 3 týdny