Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá…
Před 3 roky
Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil…
Před 3 roky
Časopis Forbes Marka Zuckerberga považuje za nejmocnějšího muže internetu. Toto označení je naprosto oprávněné.
Před 5 roky
Je chápán jako jeden z nejinovativnějších lidí v současném světě. A také podle toho vydělává. Dle žebříčku amerického Forbesu je 15. nejbohatším člověkem na planetě (jeho jmění se odhaduje na 57,86 miliard dolarů).
Před 5 roky
200 milionů korun. Takový obrat má vyhledávač letenek Skypicker.com, jehož nejvýraznější personou je spoluzakladatel Oliver Dlouhý. S ním jsem si povídal o tom, jak se člověku změní život, když vybuduje tak velkou firmu, a co všechno to obnáší.
Před 6 roky
Spoluzakladatel úspěšné taxi aplikace se rozpovídal o tom, jak založit úspěšný startup a jaké největší neúspěchy zažilo Liftago. Dozvíte se i to, jaké to je, získat investici, a v čem dělají začátečníci nejčastěji chybu.
Před 6 roky
Největší česká marketingová agentura H1 prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar.
Před 7 roky
Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji.
Před 7 roky
Muhammad Yunus je bangladéšským bankéřem, ekonomem a držitelem Nobelovy ceny za mír. Začínal jako profesor ekonomie.
Před 8 roky