Inzerce

Inzerce

Interview

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

S UX designerem Janem Kvasničkou nás spojují začátky podnikání. Začínali jsme totiž v přibližně stejné době a já si pamatuji na Honzovy úplně první podnikatelské krůčky. Je to už ale řada let a za tu dobu se ve svém podnikání…

Před 2 roky

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

„Kvalitnější rozhovor se mnou nenajdete,“ řekl Mário po natáčení. Čerpejte z jeho zkušeností s podnikáním na internetu.

Před 5 roky

ondrej-kratky-web

VIDEO: Ondřej Krátký (Liftago): Jaký je život startupisty a co radí začátečníkům?

Spoluzakladatel úspěšné taxi aplikace se rozpovídal o tom, jak založit úspěšný startup a jaké největší neúspěchy zažilo Liftago. Dozvíte se i to, jaké to je, získat investici, a v čem dělají začátečníci nejčastěji chybu.

Před 5 roky

peter-chodelka-velky

VIDEO: Peter Chodelka o tom, jak vydělávat 130 000 Kč měsíčně přes affiliate

Velmi otevřená zpověď úspěšného affiláka. Ve videu mnoho cenných rad, pod ním třeba autentický vývoj Peterových zisků a spousta nástrojů a dalších doporučení.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…

Před 6 roky

Petra Kopuletá: Dobré vztahy se zákazníkem jsou základem pro úspěšnou spolupráci

Nevysvětlíme vám, co to je PR, protože kdybyste to nevěděli, nebudete hledat PR agenturu. To píše na svém webu agentura PETRARKA | PR vedená Jaroslavou Lokajovou a Petrou Kopuletou. Té jsem se zeptal, jak budovat vztah s našimi zákazníky a jak…

Před 6 roky

Lukáš Havlásek: Když děláte věci poctivě a s rozumem, výsledky se dostaví

Lukáš Havlásek je v roli provozního ředitele jednou z nejklíčovějších osob ve společnosti netdevelo, která nabízí populární e-shopové řešení ShopSys. Lukáš ve firmě pracuje od roku 2008 a má na starosti zejména dohled nad realizací projektů. Tomu jsem se už…

Před 6 roky

Jiří Najman o freelancingu po padesátce: Není to o „starém“ věku, je to o „mladém“ přístupu

Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech…

Před 6 roky

Jak se Bára Rektorová stala z letušky podnikatelkou?

Původně brázdila nebe v letadle jako letuška. Dnes Bára Rektorová brázdí nebe jako podnikatelka. Je totiž všude. Vychází s ní rozhovory v různých magazínech a v časopisech, ale všichni se ptají na ty samé otázky. Pojďme se na královnu sushi…

Před 6 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1.cz prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar. Třicetišestiletý byznysmen prošel společnostmi jako Internet Info v pozici projektového manažera či Dobrý web na postu…

Před 6 roky

Miroslav Motejlek: Každý člověk se musí najít, a já jsem se našel v tom, co dělám

Miroslav Motejlek je považován za českého průkopníka placeného zpravodajství na internetu. Na svém webu motejlek.com a přidružených profilech na sociálních sítích publikuje velmi zajímavé informace z české politické a podnikatelské scény. V minulosti působil jako redaktor Lidových novin, časopisu Týden či jako…

Před 6 roky

Doporučené články

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

dan-priban-web

Dan Přibáň: Co vás naučí výpravy v trabantech napříč světem?

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

Inzerce