Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Jdeme v nich mnohem více do hloubky. Žádná teorie, pouze praxe.
Zpovídáme špičkové hosty z řad TOP podnikatelů a manažerů.
Cenné know-how pro majitele a šéfy malých i velkých firem.
Zjistit více

Inzerce

Správný formát a rozměr vizitky vám pomůže s vaším byznysem

Vizitky jsou odjakživa součástí firemní kultury. Krásný a kvalitní materiál, dokonalý výsek, správný rozměr a elegantní grafika vám umožní prezentovat sebe a svůj byznys na malém kousku papíru. Pokud to uděláte správně, budou si vás pamatovat. Jak na to?

Tvorba vizitky a tisk vizitek nemusí být nic složitého. Stačí se držet několika jednoduchých zásad a máte vyhráno. Základem je výběr kvalitního materiálu. Ten totiž hraje u tvorby vizitek hlavní úlohu. Na trhu dnes existují spousty různých papírů od těch obyčejných až po luxusní. Liší se gramáží i povrchovou úpravou. Můžou být lesklé, matné, hladké, s perleťovým efektem v bílé či šedé variantě. Struktura papíru může připomínat recyklovaný papír nebo plátno. Na výběr je nepřeberně, proto byste se měli řídit vaší grafikou a grafickým manuálem. Důležitou roli hraje také rozměr vizitek. Pokud si nevíte rady, požádejte o vzorník papíru zdarma.

Hraje u vizitky rozměr nějakou roli? Ano. Zásadní

Dalším důležitým faktorem při tvorbě vizitky je formát vizitky nebo velikost vizitky. Mezi obvyklé formáty patří 90×50 mm a 85×55 mm. Samozřejmě je však možné mít vizitky jakéhokoliv rozměru. Oblíbené jsou také kulaté rohy nebo speciální částečné výseky vizitek. Tady je ovšem třeba počítat s tím, že si za výrobu vizitek připlatíte. Na výrobu potřebujete speciální výsekový nástroj a samotný výsek pak zabere víc času, takže není možné nechat si vyrobit vizitky do 24 hodin jako u běžných formátů.

Parciální 2D lak jako varianta výseků

Pokud si chcete usnadnit výrobu vizitky, zapomeňte na nestandardní rozměry. Místo toho můžete využít parciálního 2D laku, kterým zvýrazníte některé dílčí detaily vizitky. Formát vizitky nebo to, jaké má vizitka rozměry rázem nebude hrát důležitou roli. Digitální tisk je v tomto případě kombinován s jedinečnou injektovou technologií na matné křídě o váze 350 g/m2. Výsledkem je jedinečná a elegantní vizitka, na které vás na první pohled zaujme firemní grafika a vybrané detaily.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Zdroj obrázku: Archiv point4me

Nejste si jistí? Zvolte asistovanou objednávku

Zaměřte se na vizitky online a proberte se dostupnými materiály a možnostmi formátů a povrchových úprav. Ceny se obvykle odvíjí podle materiálů a počtů kusů. Pokud si přesto nebudete jistí, zvolte asistovanou objednávku. Brněnská tiskárna POINT CZ na svém e-shopu Point4me Profi nabízí pomoc všem nováčkům v oblastí online printu a jejich zákaznická podpora vás provede tiskem vizitek krok za krokem.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování pro majitele firem: Co se vyplatí? | Marek Odehnal

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

vit-endler-web

Do čeho v dnešní době investovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Nejoblíbenější

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Komentáře

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

Inzerce