Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Správný formát a rozměr vizitky vám pomůže s vaším byznysem

Vizitky jsou odjakživa součástí firemní kultury. Krásný a kvalitní materiál, dokonalý výsek, správný rozměr a elegantní grafika vám umožní prezentovat sebe a svůj byznys na malém kousku papíru. Pokud to uděláte správně, budou si vás pamatovat. Jak na to?

Tvorba vizitky a tisk vizitek nemusí být nic složitého. Stačí se držet několika jednoduchých zásad a máte vyhráno. Základem je výběr kvalitního materiálu. Ten totiž hraje u tvorby vizitek hlavní úlohu. Na trhu dnes existují spousty různých papírů od těch obyčejných až po luxusní. Liší se gramáží i povrchovou úpravou. Můžou být lesklé, matné, hladké, s perleťovým efektem v bílé či šedé variantě. Struktura papíru může připomínat recyklovaný papír nebo plátno. Na výběr je nepřeberně, proto byste se měli řídit vaší grafikou a grafickým manuálem. Důležitou roli hraje také rozměr vizitek. Pokud si nevíte rady, požádejte o vzorník papíru zdarma.

Hraje u vizitky rozměr nějakou roli? Ano. Zásadní

Dalším důležitým faktorem při tvorbě vizitky je formát vizitky nebo velikost vizitky. Mezi obvyklé formáty patří 90×50 mm a 85×55 mm. Samozřejmě je však možné mít vizitky jakéhokoliv rozměru. Oblíbené jsou také kulaté rohy nebo speciální částečné výseky vizitek. Tady je ovšem třeba počítat s tím, že si za výrobu vizitek připlatíte. Na výrobu potřebujete speciální výsekový nástroj a samotný výsek pak zabere víc času, takže není možné nechat si vyrobit vizitky do 24 hodin jako u běžných formátů.

Parciální 2D lak jako varianta výseků

Pokud si chcete usnadnit výrobu vizitky, zapomeňte na nestandardní rozměry. Místo toho můžete využít parciálního 2D laku, kterým zvýrazníte některé dílčí detaily vizitky. Formát vizitky nebo to, jaké má vizitka rozměry rázem nebude hrát důležitou roli. Digitální tisk je v tomto případě kombinován s jedinečnou injektovou technologií na matné křídě o váze 350 g/m2. Výsledkem je jedinečná a elegantní vizitka, na které vás na první pohled zaujme firemní grafika a vybrané detaily.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Zdroj obrázku: Archiv point4me

Nejste si jistí? Zvolte asistovanou objednávku

Zaměřte se na vizitky online a proberte se dostupnými materiály a možnostmi formátů a povrchových úprav. Ceny se obvykle odvíjí podle materiálů a počtů kusů. Pokud si přesto nebudete jistí, zvolte asistovanou objednávku. Brněnská tiskárna POINT CZ na svém e-shopu Point4me Profi nabízí pomoc všem nováčkům v oblastí online printu a jejich zákaznická podpora vás provede tiskem vizitek krok za krokem.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

vit-endler-web

Jak se hodnotí firmy pohledem investora? | Vít Endler (Fingood)

Právě vyšlo

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
jakub-ditrich-web

Když váš trh ještě ani neexistuje. Jak nastoupit na vlnu nových trendů? | Jakub Ditrich

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce