Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Rok 2017 Petra Máry: Youtube kanál, byznys v Čechách i v zahraničí a potlačení ega

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 110 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Je tady předposlední videorozhovor, ve kterém s hosty hodnotím jejich rok 2017. Hostem prvního letošního rozhovoru je specialista na Apple produkty Petr Mára.

S Petrem jsem v loňském roce natočil rozhovor o tom, jak nad svou strategií přemýšlí Apple a jak přistupuje k vývoji nových produktů. Tento rozhovor jste si velmi oblíbili, a proto jsem Petra pozval znovu a požádal ho o rekapitulaci jeho vlastních úspěchů i neúspěchů roku 2017.

Probrali jsme toho hodně. Petrovi se loni narodilo třetí dítě, povedlo se mu rozjet úspěšný Youtube kanál, získat přes 25 tisíc odběratelů a pokračovat v budování vlastního byznysu. Vedle toho ale i některé věci osekával a musel potlačit vlastní ego.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co Petr považuje za svoje největší úspěchy a neúspěchy roku 2017?
  • Co plánuje do roku 2018?
  • Jak si dnes stanovuje vlastní priority a jak nad svým byznysem uvažuje?
  • Proč rozjel vlastní Youtube kanál a jak se mu povedlo získat přes 25 tisíc odběratelů?
  • Proč naopak skončil oblíbený videopořad Digit?
  • Jak (ne)funguje jeho byznys v zahraničí i v Česku?
  • Proč mu vyrostlo ego a jak jej potlačuje?

Jaký měli rok 2017 další hosté?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Právě vyšlo

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
samuela-davidova-web

Práce na dálku v praxi. Česká Remote Girl o životním stylu budoucnosti | Samuela Davidova

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Inzerce