Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Poslechněte si neuvěřitelný příběh Jakuba Hejcmana, který v životě neudělal snad nic obvyklého. Odstěhoval se do Austrálie, aniž by uměl pořádně anglicky. Pracoval jako pomocná síla, hodinový manžel a když se vrátil do Čech, rozjel vlastní e-shop s hrazdami Zacvic.cz.

Jenomže on to není ledajaký e-shop. Stojí za ním tvrdá práce, kterou si většina e-shopařů nikdy nedovede představit. Jakub totiž jen neprodává, on i vyrábí.

V hlavě se mu totiž zrodil nápad na vyrobení vlastních hrazd na posilování. Takových, jaké nikdo neprodává. Dnes jich prodává desítky měsíčně (někdy až 80) a všechny si vyrábí sám, ručně, s občasnou pomocí pár brigádníků.

A těch neuvěřitelných příběhů v rozhovoru zazní více. Třeba o tom, jak Jakub svoje první produktové fotografie stahoval z cizích webů a upravoval je tak, aby se podobaly jeho produktům. Neměl je totiž ještě vyrobené. Nebo o tom, jak se dnes vzdělává v online marketingu a jak mu vytváření nových věcí zvyšuje objednávky.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se člověk z „bezdomovce“ stane provozovatelem e-shopu?
  • Jak Jakub přežil v Austrálii bez pořádné znalosti angličtiny a pracovního uplatnění?
  • Proč založil e-shop a jaké byly jeho úplné začátky?
  • Proč dnes hrazdy vyrábí a nenakupuje je od jiného výrobce?
  • V čem vidí největší výhody výroby vlastních produktů?
  • Jak se daří jeho e-shopu a jak zvyšuje jeho tržby?
  • Co dnes řeší za největší problémy a jak se sebevzdělává?
  • Co by doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

jakub-hejcman-1
Svoje hrazdy si Jakub vymyslel sám. Každý měsíc jich vyrábí několik desítek, v silných měsících až 80. Nemá žádné zaměstnance, jen občas mu pomůže nějaký brigádník.
jakub-hejcman-2
V této dílně to všechno vzniká. Jakub v ní tráví většinu měsíce. Bez výroby by ho ale tvorba e-shopu nebavila.
jakub-hejcman-3
V Austrálii Jakub pracoval třeba jako hodinový manžel. Několik týdnů spal na pláži, protože neměl peníze na bydlení.

Podobné příběhy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Tomáš

Před 8 roky

Veľký palec hore!

Odpovědět »

dysm. Sledovat @dysmusax

Před 8 roky

Velmi příjemný chlapík. Vlastní produkt, super nadšení, nelze nefandit :].

Odpovědět »

Adam Lošák Sledovat @loadycz

Před 8 roky

Ten chlap mě baví! Super rozhovor.

Odpovědět »

Jan

Před 8 roky

výborné a bez bullshitů:)

Odpovědět »

Dominik

Před 8 roky

Super člověk, sympaťák a dříč :) Dnes je takových málo.. :)

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)