Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Poslechněte si neuvěřitelný příběh Jakuba Hejcmana, který v životě neudělal snad nic obvyklého. Odstěhoval se do Austrálie, aniž by uměl pořádně anglicky. Pracoval jako pomocná síla, hodinový manžel a když se vrátil do Čech, rozjel vlastní e-shop s hrazdami Zacvic.cz.

Jenomže on to není ledajaký e-shop. Stojí za ním tvrdá práce, kterou si většina e-shopařů nikdy nedovede představit. Jakub totiž jen neprodává, on i vyrábí.

V hlavě se mu totiž zrodil nápad na vyrobení vlastních hrazd na posilování. Takových, jaké nikdo neprodává. Dnes jich prodává desítky měsíčně (někdy až 80) a všechny si vyrábí sám, ručně, s občasnou pomocí pár brigádníků.

A těch neuvěřitelných příběhů v rozhovoru zazní více. Třeba o tom, jak Jakub svoje první produktové fotografie stahoval z cizích webů a upravoval je tak, aby se podobaly jeho produktům. Neměl je totiž ještě vyrobené. Nebo o tom, jak se dnes vzdělává v online marketingu a jak mu vytváření nových věcí zvyšuje objednávky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se člověk z „bezdomovce“ stane provozovatelem e-shopu?
  • Jak Jakub přežil v Austrálii bez pořádné znalosti angličtiny a pracovního uplatnění?
  • Proč založil e-shop a jaké byly jeho úplné začátky?
  • Proč dnes hrazdy vyrábí a nenakupuje je od jiného výrobce?
  • V čem vidí největší výhody výroby vlastních produktů?
  • Jak se daří jeho e-shopu a jak zvyšuje jeho tržby?
  • Co dnes řeší za největší problémy a jak se sebevzdělává?
  • Co by doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

jakub-hejcman-1
Svoje hrazdy si Jakub vymyslel sám. Každý měsíc jich vyrábí několik desítek, v silných měsících až 80. Nemá žádné zaměstnance, jen občas mu pomůže nějaký brigádník.
jakub-hejcman-2
V této dílně to všechno vzniká. Jakub v ní tráví většinu měsíce. Bez výroby by ho ale tvorba e-shopu nebavila.
jakub-hejcman-3
V Austrálii Jakub pracoval třeba jako hodinový manžel. Několik týdnů spal na pláži, protože neměl peníze na bydlení.

Podobné příběhy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Tomáš

Před 6 roky

Veľký palec hore!

Odpovědět »

dysm. Sledovat @dysmusax

Před 6 roky

Velmi příjemný chlapík. Vlastní produkt, super nadšení, nelze nefandit :].

Odpovědět »

Adam Lošák Sledovat @loadycz

Před 6 roky

Ten chlap mě baví! Super rozhovor.

Odpovědět »

Jan

Před 6 roky

výborné a bez bullshitů:)

Odpovědět »

Dominik

Před 6 roky

Super člověk, sympaťák a dříč :) Dnes je takových málo.. :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Inzerce