Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Poslechněte si neuvěřitelný příběh Jakuba Hejcmana, který v životě neudělal snad nic obvyklého. Odstěhoval se do Austrálie, aniž by uměl pořádně anglicky. Pracoval jako pomocná síla, hodinový manžel a když se vrátil do Čech, rozjel vlastní e-shop s hrazdami Zacvic.cz.

Jenomže on to není ledajaký e-shop. Stojí za ním tvrdá práce, kterou si většina e-shopařů nikdy nedovede představit. Jakub totiž jen neprodává, on i vyrábí.

V hlavě se mu totiž zrodil nápad na vyrobení vlastních hrazd na posilování. Takových, jaké nikdo neprodává. Dnes jich prodává desítky měsíčně (někdy až 80) a všechny si vyrábí sám, ručně, s občasnou pomocí pár brigádníků.

A těch neuvěřitelných příběhů v rozhovoru zazní více. Třeba o tom, jak Jakub svoje první produktové fotografie stahoval z cizích webů a upravoval je tak, aby se podobaly jeho produktům. Neměl je totiž ještě vyrobené. Nebo o tom, jak se dnes vzdělává v online marketingu a jak mu vytváření nových věcí zvyšuje objednávky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se člověk z „bezdomovce“ stane provozovatelem e-shopu?
  • Jak Jakub přežil v Austrálii bez pořádné znalosti angličtiny a pracovního uplatnění?
  • Proč založil e-shop a jaké byly jeho úplné začátky?
  • Proč dnes hrazdy vyrábí a nenakupuje je od jiného výrobce?
  • V čem vidí největší výhody výroby vlastních produktů?
  • Jak se daří jeho e-shopu a jak zvyšuje jeho tržby?
  • Co dnes řeší za největší problémy a jak se sebevzdělává?
  • Co by doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

jakub-hejcman-1
Svoje hrazdy si Jakub vymyslel sám. Každý měsíc jich vyrábí několik desítek, v silných měsících až 80. Nemá žádné zaměstnance, jen občas mu pomůže nějaký brigádník.
jakub-hejcman-2
V této dílně to všechno vzniká. Jakub v ní tráví většinu měsíce. Bez výroby by ho ale tvorba e-shopu nebavila.
jakub-hejcman-3
V Austrálii Jakub pracoval třeba jako hodinový manžel. Několik týdnů spal na pláži, protože neměl peníze na bydlení.

Podobné příběhy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Tomáš

Před 7 roky

Veľký palec hore!

Odpovědět »

dysm. Sledovat @dysmusax

Před 7 roky

Velmi příjemný chlapík. Vlastní produkt, super nadšení, nelze nefandit :].

Odpovědět »

Adam Lošák Sledovat @loadycz

Před 7 roky

Ten chlap mě baví! Super rozhovor.

Odpovědět »

Jan

Před 7 roky

výborné a bez bullshitů:)

Odpovědět »

Dominik

Před 7 roky

Super člověk, sympaťák a dříč :) Dnes je takových málo.. :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce