Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Petr Pouchlý: Jak přemýšlet nad osobním rozvojem?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Petr Pouchlý je zakladatelem designového studia Court of Moravia. Často pracuje s firmami a pomáhá jim s nastavováním jejich firemní kultury a s kariérním rozvojem zaměstnanců. S Petrem jsme si udělali společný den a natočili pro vás celkem 5 videorozhovorů o tom, jak efektivně a prakticky přistoupit k vlastnímu seberozvoji. Toto je první díl.

Inzerce

V prvním díle jsme si povídali o osobním rozvoji obecně – o tom, jak nad ním přemýšlet, co nás jako lidi neustále žene kupředu a jakých chyb se v rámci seberozvoje a sebevzdělávání často dopouštíme.

V dalších dílech si povíme třeba o tom, jak co nejlépe poznat sebe sama a položit tak základy úspěšnému dosahování našich cílů. Probereme i to, jak si určit správnou strategii osobního rozvoje a jak si v rámci ní definovat dosažitelné cíle. A kromě dalšího probereme i způsoby, jakými můžete rozvíjet svoje kolegy, zaměstnance či přátele.

Druhý díl naší série vyjde ve čtvrtek 15. března.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se dozvíte v tomto díle?

  • Proč je dnes po osobním rozvoji tak vysoká poptávka?
  • Co nás jako lidi žene kupředu a proč bychom měli znát naše vnitřní motivace?
  • Jak správně přemýšlet nad svým osobním rozvojem?
  • Co lidi v osobním rozvoji nejčastěji brzdí?
  • Jak nepolevit, jak neuhnout z cesty a jak skutečně dosáhnout svých cílů?
  • Jaké chyby v osobním rozvoji často děláme?
  • Co je potřeba pro to, aby náš seberozvoj měl smysl a my dosáhli úspěchu?

Osobní rozvoj prakticky a bez teorie. Podívejte se na další videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Julie

Před 5 roky

Výborný! Těším se na další části.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce