Inzerce

Inzerce

Petr Pouchlý: Jak přemýšlet nad osobním rozvojem?

Petr Pouchlý je zakladatelem designového studia Court of Moravia. Často pracuje s firmami a pomáhá jim s nastavováním jejich firemní kultury a s kariérním rozvojem zaměstnanců. S Petrem jsme si udělali společný den a natočili pro vás celkem 5 videorozhovorů o tom, jak efektivně a prakticky přistoupit k vlastnímu seberozvoji. Toto je první díl.

V prvním díle jsme si povídali o osobním rozvoji obecně – o tom, jak nad ním přemýšlet, co nás jako lidi neustále žene kupředu a jakých chyb se v rámci seberozvoje a sebevzdělávání často dopouštíme.

V dalších dílech si povíme třeba o tom, jak co nejlépe poznat sebe sama a položit tak základy úspěšnému dosahování našich cílů. Probereme i to, jak si určit správnou strategii osobního rozvoje a jak si v rámci ní definovat dosažitelné cíle. A kromě dalšího probereme i způsoby, jakými můžete rozvíjet svoje kolegy, zaměstnance či přátele.

Druhý díl naší série vyjde ve čtvrtek 15. března.

Co se dozvíte v tomto díle?

  • Proč je dnes po osobním rozvoji tak vysoká poptávka?
  • Co nás jako lidi žene kupředu a proč bychom měli znát naše vnitřní motivace?
  • Jak správně přemýšlet nad svým osobním rozvojem?
  • Co lidi v osobním rozvoji nejčastěji brzdí?
  • Jak nepolevit, jak neuhnout z cesty a jak skutečně dosáhnout svých cílů?
  • Jaké chyby v osobním rozvoji často děláme?
  • Co je potřeba pro to, aby náš seberozvoj měl smysl a my dosáhli úspěchu?

Osobní rozvoj prakticky a bez teorie. Podívejte se na další videa:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Julie

Před 3 roky

Výborný! Těším se na další části.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

eliska-vyhnankova-web

Eliška Vyhnánková: Prodej školení a kurzů, podnikání na volné noze, osobní marketing

jaromir-ranek-web

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Milan Pichlík

Affiliate katalogy: Co to je a jak na tom vydělat peníze?

Facebook marketing

11 mýtů Facebook marketingu, na které zapomeňte

Inzerce