Kaufland otevírá online marketplace v Česku a na Slovensku, čímž rozjíždí digitální expanzi obchodování přes marketplace. E-commerce byznys roste a stále více zákazníků nakupuje online. Velká část německých prodejců uvádí, že přes marketplace generují více než 50 % svých online tržeb*. Jedním z relevantních hráčů ve světě marketplace je také Kaufland.de. Německý online marketplace vystupuje pod značkou Kaufland od dubna 2021 převzetím dlouhodobě odzkoušené a stále se rozvíjející marketplace technologie a řadí se k nejrychleji rostoucím marketplaces v Německu. Technologický rozvoj a prodejci, kteří jsou na marketplace aktivní, jsou a zůstanou nejdůležitějšími poháněči růstu této oblasti: Na začátku roku 2023 se spustí nové marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk, které přenesou ověřený a úspěšný koncept německého marketplace Kaufland.de také do Česka a na Slovensko.
Online prodejcům se tímto otevře cesta nabízet svůj sortiment nejen ve vlastním e-shopu, ale v budoucnosti také na vícero Kaufland tržištích. Aby se už nyní seznámili s procesy a systémy online marketplace, mohou čeští i slovenští prodejci začít prodávat na Kaufland.de. Svůj sortiment mohou poté zcela jednoduše nabídnout i na nových marketplaces: Nová Multi Marketplace Technology umožní propojení třech marketplaces v různých zemích a správu prodeje přes jeden systém, do kterého se stačí zaregistrovat pouze jednou.
Ověřený a úspěšný koncept marketplace
Marketplace společnosti Kaufland nabízí především nepotravinářské zboží. Zákazníci najdou na Kaufland.de 40 milionů položek z více než 5 000 kategorií, jako jsou například elektronika, nářadí, hračky nebo sportovní potřeby. Velká rozmanitost produktů je dána především díky sortimentu prodejců, kteří jsou na online marketplace napojeni. Aktuálně nabízí své produkty v Německu již více než 8 000 místních i mezinárodních prodejců. Klíčovým slovem je zde diverzifikace: Prodejci mohou okamžitě začít prodávat na Kaufland.de, ať už mají svůj e-shop nebo ne. Přitom profitují mimo jiné z následujících výhod:
Doporučujeme
Premium rozhovory
exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Zjistit více
- velký dosah díky silné značce Kaufland,
- marketingová řešení jako SEA a zalistování produktů ve srovnávačích cen
- všechny relevantní platební metody zahrnuty,
- snadná správa produktových nabídek přes nahrání souborů, přímé napojení nebo využití jednoho z více než 70 dostupných rozhraní,
- pokud se už na Kaufland.de nacházejí produkty s GTIN, které nabízejí jiní prodejci, pak nejsou potřeba žádné vlastní údaje o produktu,
- vynikající vícejazyčná podpora pro prodejce,
- Kaufland.de se kompletně postará o platební záležitosti,
- first level zákaznická podpora ze strany Kaufland.de,
- žádné smluvní období,
- férové a transparentní poplatky (základní měsíční poplatek a provize).
Prodejci mohou spravovat své produkty a nabídky na marketplace manuálně nebo přes soubor CSV. Kromě toho je také možné propojit e-shop přes softwarové partnery přímo s rozhraním REST API od Kaufland Global Marketplace.
Mezinárodní expanze s Kaufland.cz a Kaufland.sk
Kaufland.cz a Kaufland.sk se zakládají na bázi Multi Marketplace Technology. Z toho důvodu bude pro stávající online prodejce na marketplace společnosti Kaufland velmi snadné své nabídky v budoucnosti rozšířit na další marketplaces v různých zemích. Kaufland za tímto účelem poskytne technickou infrastrukturu, takže online prodejci se budou moci soustředit primárně na svůj byznys, aby byli ještě úspěšnější.
Údaje o produktech pro nabídky, které se ještě nenacházejí na online marketplace s takzvaným kódem GTIN (Global Trade Item Number), mohou prodejci kdykoliv sami nahrát.
Kaufland nabízí už nyní překladatelské služby pro údaje o produktech. Tyto služby mohou prodejci z Česka a ze Slovenska využít už nyní pro zalistování svých produktů na Kaufland.de, čímž je možné je optimálně prezentovat pro německé zákazníky.
Už nyní by měli být online prodejci aktivní, aby mohli v rámci digitální expanze co nejdříve udělat krok vpřed společně se silnou značkou Kaufland. Prodejci, kteří se už nyní zaregistrují na nových marketplace, obdrží uvítací dárek a zajistí si speciální podmínky pro startovací fázi nových marketplace.
Speciální „early bird“ nabídka na Kaufland.de
- Zajistěte si už teď ty nejlepší podmínky, které jako online prodejce můžete mít, až se spustí nový online marketplace
- Dostávejte v budoucnu žhavé novinky ohledně Kaufland.cz vždy jako první!
Zajistěte si speciální „early bird“ nabídku!
Kód kupónu: Mladypodnikatel07 |
Chcete už nyní generovat větší obrat?
Snadné a rychlé zalistování produktů na Kaufland.de: Takto to funguje
Na Kaufland.de můžete začít prodávat již dnes, čímž budete optimálně připraveni rozšířit svůj sortiment v roce 2023 rovnou na nových tržištích.
Prodejci se v prvním kroku rozhodují mezí jedním ze dvou typů účtu. Pokud máte vlastní e-shop, máte také možnost vytvořit si na něj odkaz na Kaufland.de, čímž mu uděláte reklamu. Zde je potřeba podotknout, že prodej na Kaufland.de není spojen s žádným smluvním obdobím a že typ účtu lze kdykoliv změnit.
V návaznosti na to se rozběhne proces registrace. V tomto kroku se ukládají osobní údaje, dokumenty ohledně vaší společnosti, DIČ a výpis z obchodního rejstříku.

Po ověření a aktivaci účtu můžete provést základní nastavení ohledně dodávání a odesílání zboží. Poté nahrajete na Kaufland.de své údaje o produktech a nabídkách. Kaufland.de už má obsáhlý produktový katalog s více než 40 miliony položkami, které mohou prodejci ihned nabízet. Často však nabízejí vlastní značky nebo produkty, které ještě nejsou známé. Takové produkty můžete jednoduše nově založit a poté nabízet. Dbejte na to, aby bylo zboží prezentováno co nejlépe. Vaše údaje by měly být kompletní a správné, aby zákazníci měli pocit, že jsou zcela informováni, když se rozhodnou pro vaše zboží. Pro položky, které jsou na Kaufland.de již zalistovány s kódem GTIN, není potřeba nahrávat žádné vlastní údaje o produktu. Tím si prodejci ušetří překlad údajů o produktu do němčiny.
Napojením se na Kaufland.de mohou prodejci už nyní sbírat zkušenosti s daným systémem a generovat obrat, čímž budou skvěle připraveni na spuštění online marketplace v Česku a na Slovensku v roce 2023 a mohou expandovat na mezinárodní úroveň, a dále rozvíjet svůj online byznys.
Zaregistrujte se už nyní jako prodejce na Kaufland.de a buďte připraveni na nové marketplaces!
*Zdroj: Statista.com