Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Online expanze s novými online marketplaces Kaufland.cz a Kaufland.sk

Jiří Rostecký
Před 2 roky

Kaufland otevírá online marketplace v Česku a na Slovensku, čímž rozjíždí digitální expanzi obchodování přes marketplace. E-commerce byznys roste a stále více zákazníků nakupuje online. Velká část německých prodejců uvádí, že přes marketplace generují více než 50 % svých online tržeb*. Jedním z relevantních hráčů ve světě marketplace je také Kaufland.de. Německý online marketplace vystupuje pod značkou Kaufland od dubna 2021 převzetím dlouhodobě odzkoušené a stále se rozvíjející marketplace technologie a řadí se k nejrychleji rostoucím marketplaces v Německu. Technologický rozvoj a prodejci, kteří jsou na marketplace aktivní, jsou a zůstanou nejdůležitějšími poháněči růstu této oblasti: Na začátku roku 2023 se spustí nové marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk, které přenesou ověřený a úspěšný koncept německého marketplace Kaufland.de také do Česka a na Slovensko.

Online prodejcům se tímto otevře cesta nabízet svůj sortiment nejen ve vlastním e-shopu, ale v budoucnosti také na vícero Kaufland tržištích. Aby se už nyní seznámili s procesy a systémy online marketplace, mohou čeští i slovenští prodejci začít prodávat na Kaufland.de. Svůj sortiment mohou poté zcela jednoduše nabídnout i na nových marketplaces: Nová Multi Marketplace Technology umožní propojení třech marketplaces v různých zemích a správu prodeje přes jeden systém, do kterého se stačí zaregistrovat pouze jednou.

Ověřený a úspěšný koncept marketplace

Marketplace společnosti Kaufland nabízí především nepotravinářské zboží. Zákazníci najdou na Kaufland.de 40 milionů položek z více než 5 000 kategorií, jako jsou například elektronika, nářadí, hračky nebo sportovní potřeby. Velká rozmanitost produktů je dána především díky sortimentu prodejců, kteří jsou na online marketplace napojeni. Aktuálně nabízí své produkty v Německu již více než 8 000 místních i mezinárodních prodejců. Klíčovým slovem je zde diverzifikace: Prodejci mohou okamžitě začít prodávat na Kaufland.de, ať už mají svůj e-shop nebo ne. Přitom profitují mimo jiné z následujících výhod:

Inzerce

  • velký dosah díky silné značce Kaufland,
  • marketingová řešení jako SEA a zalistování produktů ve srovnávačích cen
  • všechny relevantní platební metody zahrnuty,
  • snadná správa produktových nabídek přes nahrání souborů, přímé napojení nebo využití jednoho z více než 70 dostupných rozhraní,
  • pokud se už na Kaufland.de nacházejí produkty s GTIN, které nabízejí jiní prodejci, pak nejsou potřeba žádné vlastní údaje o produktu,
  • vynikající vícejazyčná podpora pro prodejce,
  • Kaufland.de se kompletně postará o platební záležitosti,
  • first level zákaznická podpora ze strany Kaufland.de,
  • žádné smluvní období,
  • férové a transparentní poplatky (základní měsíční poplatek a provize).

Prodejci mohou spravovat své produkty a nabídky na marketplace manuálně nebo přes soubor CSV. Kromě toho je také možné propojit e-shop přes softwarové partnery přímo s rozhraním REST API od Kaufland Global Marketplace.

Mezinárodní expanze s Kaufland.cz a Kaufland.sk

Kaufland.cz a Kaufland.sk se zakládají na bázi Multi Marketplace Technology. Z toho důvodu bude pro stávající online prodejce na marketplace společnosti Kaufland velmi snadné své nabídky v budoucnosti rozšířit na další marketplaces v různých zemích. Kaufland za tímto účelem poskytne technickou infrastrukturu, takže online prodejci se budou moci soustředit primárně na svůj byznys, aby byli ještě úspěšnější.

Údaje o produktech pro nabídky, které se ještě nenacházejí na online marketplace s takzvaným kódem GTIN (Global Trade Item Number), mohou prodejci kdykoliv sami nahrát.

Kaufland nabízí už nyní překladatelské služby pro údaje o produktech. Tyto služby mohou prodejci z Česka a ze Slovenska využít už nyní pro zalistování svých produktů na Kaufland.de, čímž je možné je optimálně prezentovat pro německé zákazníky.

Už nyní by měli být online prodejci aktivní, aby mohli v rámci digitální expanze co nejdříve udělat krok vpřed společně se silnou značkou Kaufland. Prodejci, kteří se už nyní zaregistrují na nových marketplace, obdrží uvítací dárek a zajistí si speciální podmínky pro startovací fázi nových marketplace.

Speciální „early bird“ nabídka na Kaufland.de

  • Zajistěte si už teď ty nejlepší podmínky, které jako online prodejce můžete mít, až se spustí nový online marketplace
  • Dostávejte v budoucnu žhavé novinky ohledně Kaufland.cz vždy jako první!

Zajistěte si speciální „early bird“ nabídku!

Kód kupónu: Mladypodnikatel07

Chcete už nyní generovat větší obrat?

Snadné a rychlé zalistování produktů na Kaufland.de: Takto to funguje

Na Kaufland.de můžete začít prodávat již dnes, čímž budete optimálně připraveni rozšířit svůj sortiment v roce 2023 rovnou na nových tržištích.

Prodejci se v prvním kroku rozhodují mezí jedním ze dvou typů účtu. Pokud máte vlastní e-shop, máte také možnost vytvořit si na něj odkaz na Kaufland.de, čímž mu uděláte reklamu. Zde je potřeba podotknout, že prodej na Kaufland.de není spojen s žádným smluvním obdobím a že typ účtu lze kdykoliv změnit.

V návaznosti na to se rozběhne proces registrace. V tomto kroku se ukládají osobní údaje, dokumenty ohledně vaší společnosti, DIČ a výpis z obchodního rejstříku.

Po ověření a aktivaci účtu můžete provést základní nastavení ohledně dodávání a odesílání zboží. Poté nahrajete na Kaufland.de své údaje o produktech a nabídkách. Kaufland.de už má obsáhlý produktový katalog s více než 40 miliony položkami, které mohou prodejci ihned nabízet. Často však nabízejí vlastní značky nebo produkty, které ještě nejsou známé. Takové produkty můžete jednoduše nově založit a poté nabízet. Dbejte na to, aby bylo zboží prezentováno co nejlépe. Vaše údaje by měly být kompletní a správné, aby zákazníci měli pocit, že jsou zcela informováni, když se rozhodnou pro vaše zboží. Pro položky, které jsou na Kaufland.de již zalistovány s kódem GTIN, není potřeba nahrávat žádné vlastní údaje o produktu. Tím si prodejci ušetří překlad údajů o produktu do němčiny.

Napojením se na Kaufland.de mohou prodejci už nyní sbírat zkušenosti s daným systémem a generovat obrat, čímž budou skvěle připraveni na spuštění online marketplace v Česku a na Slovensku v roce 2023 a mohou expandovat na mezinárodní úroveň, a dále rozvíjet svůj online byznys.

Zaregistrujte se už nyní jako prodejce na Kaufland.de a buďte připraveni na nové marketplaces! 

*Zdroj: Statista.com

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví e-shopu: Jak nad ním přemýšlet? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

max-kovar-web

Vlastní sklad není legrace. Kde mají firmy největší nedostatky? | Max Kovář (Skladon)

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)