Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ondřej Vlček (Avast): Růst firmy, práce CEO, zaměření na zisk a úspěch v byznysu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Je vlastně úžasné, že v čele tak obrovské mezinárodní společnosti, jako je Avast, stojí Čech. Produkty Avastu používají stovky milionů lidí po celém světě, přesto ale firma hledá nové zdroje příjmu. Poslechněte si můj rozhovor se CEO Avastu Ondřejem Vlčkem.

Se zástupci Avastu jsem natáčel už dvakrát. Poprvé se spoluzakladatelem firmy a jedním z nejbohatších Čechů Pavlem Baudišem. Po něm přišel ředitel e-commerce Avastu Tomáš Janů a dnes generální ředitel firmy Ondřej Vlčkem.

Ptal jsem se ho třeba na to, jak se cítil při své první prezentaci finančních výsledků firmy před zahraničními investory, jak zvládá tlak zahraničních médií a co říká na firmy, které se tolik nezaměřují na zisk, ale na podíl na trhu. Témat padlo mnohem více včetně růstu firmy. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se vede firma, která tak rychle roste?
  • Díky čemu stojí v jejím čele Čech?
  • Jak se liší čeští manažeři od těch zahraničních?
  • V čem se můžeme od Avastu učit?
  • Kde firma vidí potenciál do budoucna?
  • Jak se v ní řídí firemní kultura?
  • Co Ondřej Vlček doporučuje ostatním podnikatelům?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

Premium
peter-minich-web

Muziker byl kousek od krachu. Co udělal špatně a jak to napravil? | Peter Minich

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)