Inzerce

Inzerce

Ondřej Švrček (Mobilní rozhlas): Byznys s komunikací měst a obcí budoucnosti

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Představte si, že čtete tyto řádky a na město, ve kterém se zrovna nacházíte, se žene tornádo. Zvenčí vás varují aplióny, ale vy je neslyšíte. A právě v tu chvíli vám chce pomoct Mobilní rozhlas a upozornit vás notifikací na mobilu.

Inzerce

Podobných služeb, jako je Mobilní rozhlas, na našem trhu postupně přibývá. Jde přitom o ucelené platformy pro komunikaci samospráv (například měst) s občany. V Česku Mobilní rozhlas využívá kolem tisícovky měst a obcí, což je přibližně 1/6 ze všech obcí, které u nás máme. Konkrétně je mezi nimi třeba Znojmo, Benešov a některé městské části Prahy.

Tyto služby jsou ale vedle revoluce v komunikaci samospráv také dobrým byznysem a z určitého úhlu pohledu také dalším velkým bratrem, který má za cíl získat kontakty, polohu a další informace o běžných lidech.

Jak tento byznys funguje, jak se Mobilní rozhlas dostává ke starostům a jak jim prodává svoje služby? O tom jsem si povídal s ředitelem firmy Ondřejem Švrčkem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kolik Mobilní rozhlas stojí, jak se určovala jeho cena a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jaká je základní filosofie Mobilního rozhlasu a jak se ji snaží šířit mezi lidi?
  • Jak probíhají oslovování a jednání se starosty?
  • Proč Mobilní rozhlas nemusí investovat do marketingu a jak se aplikace dostává k uživatelům?
  • Jak probíhá vývoj a jak se zabezpečují získaná data?
  • Jak se tato data získávají a co všechno o vás vlastně Mobilní rozhlas ví?
  • Je na tom Česko z hlediska komunikace samospráv špatně a máme se od koho inspirovat?
  • Jak bude komunikace samospráv vypadat v budoucnu?
Takto Mobilní rozhlas vypadá… | Zdroj fotky: Archiv Mobilního rozhlasu

Další zajímavá videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová