Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ondřej Švrček (Mobilní rozhlas): Byznys s komunikací měst a obcí budoucnosti

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Představte si, že čtete tyto řádky a na město, ve kterém se zrovna nacházíte, se žene tornádo. Zvenčí vás varují aplióny, ale vy je neslyšíte. A právě v tu chvíli vám chce pomoct Mobilní rozhlas a upozornit vás notifikací na mobilu.

Podobných služeb, jako je Mobilní rozhlas, na našem trhu postupně přibývá. Jde přitom o ucelené platformy pro komunikaci samospráv (například měst) s občany. V Česku Mobilní rozhlas využívá kolem tisícovky měst a obcí, což je přibližně 1/6 ze všech obcí, které u nás máme. Konkrétně je mezi nimi třeba Znojmo, Benešov a některé městské části Prahy.

Tyto služby jsou ale vedle revoluce v komunikaci samospráv také dobrým byznysem a z určitého úhlu pohledu také dalším velkým bratrem, který má za cíl získat kontakty, polohu a další informace o běžných lidech.

Jak tento byznys funguje, jak se Mobilní rozhlas dostává ke starostům a jak jim prodává svoje služby? O tom jsem si povídal s ředitelem firmy Ondřejem Švrčkem.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Kolik Mobilní rozhlas stojí, jak se určovala jeho cena a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jaká je základní filosofie Mobilního rozhlasu a jak se ji snaží šířit mezi lidi?
  • Jak probíhají oslovování a jednání se starosty?
  • Proč Mobilní rozhlas nemusí investovat do marketingu a jak se aplikace dostává k uživatelům?
  • Jak probíhá vývoj a jak se zabezpečují získaná data?
  • Jak se tato data získávají a co všechno o vás vlastně Mobilní rozhlas ví?
  • Je na tom Česko z hlediska komunikace samospráv špatně a máme se od koho inspirovat?
  • Jak bude komunikace samospráv vypadat v budoucnu?
Takto Mobilní rozhlas vypadá… | Zdroj fotky: Archiv Mobilního rozhlasu

Další zajímavá videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého