Když jsem o prázdninách startoval první E-shop Klub – komorní setkání pro zakladatele a šéfy e-shopů -, věděl jsem, že u něj to neskončí. MladýPodnikatel.cz je dnes významným médiem pro řadu dalších komunit podnikatelů, mezi kterými jsou i freelanceři.
Inzerce
A tak mě napadlo zopakovat velký úspěch E-shop Klubu a vyzkoušet stejný koncept i pro ty, co podnikají na volné noze. Slovo dalo slovo a 8. listopadu proběhl v hotelu Iris Eden první Freelance Klub MladýPodnikatel.cz.
Petr Mára a jeho podnikání
Jako hlavního hosta jsem vybral Petra Máru. Petr je specialistou na Apple zařízení a technologickým evangelistou. Je také populárním youtuberem a člověkem, který rád veřejně sdílí svoje zkušenosti a tipy, jak efektivněji pracovat a být produktivnější.
První Freelance Klub s Petrem odstartoval sérii dalších podobných setkání pro freelancery, na kterých vždy vyzpovídáme vybraného hosta a všem účastníkům umožníme vést velmi otevřenou a upřímnou diskuzi.
Setkání bylo rozděleno do dvou částí, ve kterých jsme společně s posluchači, mezi kterými byli rovněž freelanceři, Petra důkladně vyzpovídali. Probrali jsme toho hodně, například:
Jak Petr přemýšlí nad svým byznysem a jak přistupuje k finančnímu plánování?
Jak se mu daří svoje příjmy danově optimalizovat a do čeho vydělané peníze investuje?
Jak získává nové klienty a jak jim prodává svoje služby?
Na čem vydělává nejvíce peněz a co mu v podnikání funguje nejlépe?
Jak se mu podařilo vybudovat si tak silnou osobní značku a co mu v tom pomohlo nejvíce?
Jak buduje svůj Youtube kanál a jak obecně přemýšlí nad svým marketingem?
Jak přistupuje k work-life balance a jak hospodaří se svým časem?
Jaké má plány do budoucna a podle čeho se v podnikání rozhoduje?
Padlo toho mnohem více. Petr například odkryl, kolik peněz skutečně každý měsíc vydělává, jaké služby mu v byznysu fungují nejlépe a jaké investice se mu vyplatily nejvíce. Diskuze byla opět velmi otevřená a upřímná, k čemuž přispělo i to, že se nenahrávala.
Většinu rozhovoru za mě opět moderovali sami posluchači svými dotazy. Já diskuzi pouze usměrňoval tak, aby měla řád a nesklákali jsme od tématu k tématu.
Freelanceři freelancerům
Mým cílem je freelancerům umožnit sdílet zkušenosti s ostatními a čerpat znalosti z příběhy podnikatelů s podobnými službami a výzvami, které v podnikání řeší. Chci z Freelance Klubu vytvořit místo, na kterém se bude otevřeně mluvit i o citlivých tématech, která neuslyšíte na žádné jiné konferenci. Setkání se bude pořádat pravidelně, budou na něj mít přístup pouze freelanceři a podobně jako u E-shop Klubu bude kapacitně omezeno.
Podobně jako E-shop Klub je i Freelance Klub kapacitně omezen. Chci, aby diskuze byla co nejproduktivnější a aby se dostalo na každého. Akci nedělám pro svoje PR a ani pro peníze jako jiní organizátoři, proto mi nevadí přivést na ni méně lidí, ale umožnit mnohem větší sdílení zkušeností.
Díky našim skvělým partnerům Freelance Klubu, mezi kterými byl CLEVERMINDS, AW-Dev, Skladon.cz a další partneři MladýPodnikatel.cz, jsme mohli akci uspořádat na skvělém místě v prostředí hotelu IRIS Eden a navíc na ni v rámci mé spolupráce se školami a neziskovkami bezplatně pozvat i několik studentů a dětí ze znevýhodněného prostředí.
Moc děkuji partnerům, díky kterým mohu organizaci akce věnovat tolik času, mohu na ji uspořádat na pro účastníky pohodlném místě, dopřát jim dostatečný komfort a přivést mezi ně i studenty a děti z neziskovek, kteří by se jindy na podobnou akci nikdy nepodívali.
A co na to účastníci prvního Freelance Klubu říkali?
„Klub freelancerů je za mě nejlepší investicí do sebe! Skvělá komunita, hosté s bohatými zkušenostmi a všechnu tu skvělost vede velice sympatický Jirka Rostecký. Těším se na další setkání s Vámi.“ – Tomáš Suchý
„Skvělá akce, která podobný formát u nás asi ani nemá. Dozvěděl jsem se konkrétní tipy a rady, které nikde jinde nezjistíte a bývají většinou pod pokličkou. Kromě řečníků se s tipy zapojovali i ostatní účastníci, což bylo super. Už se těším na další!“ – Honza Dolejš
„Velmi zajímavá, dle mě dosud nikým nerealizovaná, akce. Diskuze s Petrem Márou i ostatními účastníky z různých oborů vytvořila mix užitečných informací, které mohou každému pomoci s jejich byznysem. Spoustu praktických rad a tipů jak pro začínající podnikatele, tak i pro ty zkušenější.“ – Dominik Mašek
„Freelancer klub je velmi zajímavá akce, kde se člověk dozví zajímavé věci a může se podělit i o své zkušenosti. Moderování je na super úrovni a je vidět, že to Jirku opravdu baví. Je dobré, že má Jirka zkušenosti z podobných akcí a dokázal i u první akce udržet kvalitu jak pořadatelskou, tak obsahovou. Napříkladu nás pořádání první akce určitě nebylo tak dobře zvládnuté. Těším se na další zajímavé hosty a příští setkání.“ – Adam Ježek
„Rozhodně pěkná akce, která Vám dá náhled pod povrch podnikání jiných lidí a zároveň mi poskytla nadhled, ujasnění vlastních cílů. Velmi cenné a upřímné odpovědi na mé otázky. Rozhodně doporučuji být součástí tohoto konceptu.“ – Michaela Kubicová
„Příjemné, zajímavé a hlavně inspirativní setkání, od kterého jsem popravdě moc neočekával. O to víc a příjemněji jsem byl překvapen.“ – Jan Nachtigal
„Pro všechny, kdo se pohybují v oblasti podnikání, freelancingu, marketingu atd., by měla být taková setkání must-visit. Z vlastní zkušenosti ale musím říct, že jsou velmi zajímavá a přínosná i pro studenty, nebo kohokoliv, kdo se v těchto sférách prozatím příliš neorientuje. Freelance klub je ideálním místem, kde získáte inspiraci, odpověď na své otázky, seznámíte se se zajímavými lidmi a to vše navíc v přátelské a tvůrčí atmosféře.“ – Veronika Lokajová
Chcete přijít na další Freelance Klub?
Setkání Freelance Klubu budou probíhat pravidelně po celý rok 2019. Další proběhne v lednu. Pokud chcete být jeho součástí, napište mi na jiri@rostecky.cz a připište:
Kdo jste a v čem podnikáte?
Jaké máte zkušenosti s podnikáním na volné noze?
Jaké největší zkušenosti můžete předat ostatním členům klubu?
Proč se chcete setkání zúčastnit a co si z něj chcete odnést?
Proč bychom vás měli přijmout mezi sebe? :-)
Členy skutečně pečlivě vybíráme a kapacitu akce omezujeme, proto se předem omlouvám, pokud vám nebudu moci vyjít vstříc. V tuto chvíli ale máme místa volná a rád mezi sebou nové členy přivítáme.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Nenechte si ujít
Videoreportáž: Jaký byl E-shop summit & expo + 5 rozhovorů s profíky na marketing
Přišel mi e-mail z upozorněním, že už za týden jdu na v pořadí 2. setkání, tentokrát s Karlem Novotným. Jirko, i díky tomuhle článku se fakt moc těším.
Máme pro vás exkluzivní premium rozhovory s TOP podnikateli, manažery a dalšími byznysmeny. Čerpejte z jejich know-how o řízení firem, e-commerce, marketingu a dalším.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Adam Vrána Sledovat @AdamVrana
Před 4 roky
Přišel mi e-mail z upozorněním, že už za týden jdu na v pořadí 2. setkání, tentokrát s Karlem Novotným. Jirko, i díky tomuhle článku se fakt moc těším.
Odpovědět »