Za rok 2017 jsem na Mladém podnikateli vydal 128 videorozhovorů. Povídal jsem si v nich s úspěšnými byznysmeny, začínajícími podnikateli, miliardáři, milionáři, zakladateli neziskovek, zaměstnanci, freelancery, novináři, marketéry, politiky a se spoustou dalších.
Inzerce
Z těch 128 videorozhovorů bych vám doporučil každý, protože všechny mají své kouzlou a ve všech se hosté podělili o svoje cenné zkušenosti. Najdete mezi nimi i lidi oceněné státním vyznamenáním, jména ze žebříčku nejbohatších Čechů, ale vlastně i lidi, kteří pomáhají zachraňovat životy.
Víte o tom, že rozhovory můžeme poslouchat i na cestách nebo třeba při cvičení? Stáhněte si je ve formě podcastu (audio nahrávky). Odkaz na MP3 najdete vždy nad videem, nebo můžete odebírat kanál na iTunes.
Často se mě ptáte, jaké rozhovory považuji za nejlepší. Na tuto otázku ale nikdy neznám odpověď, protože skutečně každý rozhovor je něčím unikátní. Napadlo mě ale vybrat 10 videorozhovorů, které mají podle mě značný přesah a mohou inspirovat úplně každého bez ohledu na jeho věk, na to, co dělá, jak je úspěšný a jaké má plány do budoucna.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Rozhovor s Pavlínou je nesmrtelný. Bavili jsme se v něm o tom, jak zvládnout život i kariéru, když vám nefunguje zdraví, jak přemýšlet nad svým dalším osobním rozvojem a co udělat pro to, abyste se v práci prosadili.
Věřím, že toto je jeden z rozhovorů, který může svým divákům změnit život. A podle některých ohlasů, které jsem na něj získal, se tak už i stalo.
S Filipem jsem natáčel v době, kdy končil v DVTV a přecházel do Seznam Zpráv. Téma jeho profesního rozvoje pro něj tak bylo velmi aktuální. V rozhovoru se sám hodně ptal (konec konců, je to skvělý moderátor). Třeba na to, proč bychom se měli smířit s tím, že jsme nejlepší (jen) v Česku, a zda děláme něco víc než ostatní.
Politiku na Mladém podnikateli příliš často nenajdete. Osobně mě ale mrzí, že politiky v Česku vnímáme především jako egomaniaky, co si potřebují něco dokazovat a nejspíš si chtějí i nakrást.
S poradcem tehdejšího premiéra Bohuslava Sobotky Tomášem Prouzou jsem si povídal o tom, jaká je politika v praxi, jak se v ní prosazují změny a co člověk musí udělat pro to, aby v ní dosáhl úspěchu. Věřím, že toto video může změnit pohled mnoha lidí na politiku, ale současně jim může předat i tipy do podnikání.
S Kateřinou Wich z neziskového projektu Radost dětem jsem natáčel dvakrát. V prvním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak pomáhá nemocným dětem a jak se vede taková neziskovka. V posledním nedávném rozhovoru jsme probírali třeba to, jak snadné je podat někomu pomocnou ruku a jak málo stačí, abyste udělali něco dobrého. A to je informace, kterou je dobré šířit.
Natáčením to často nekončí. Mezi mnou a Radostí dětem vzniklo letos silné partnerství, které vyústilo třeba tím, že se Mladý podnikatel stal jedním z partnerů dobročinné akce Vánoční odpoledne. | Zdroj fotky: Archiv Radosti dětem
Pokud vás zajímá budoucnost, určitě jste už slyšeli o Průmyslu 4.0. Jenomže, co to ve skutečnosti znamená, jak se na něj firmy v praxi připravují a co z toho vyplývá pro vás? Profesor Vladimír Mařík je ředitelem Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky ČVUT v Praze a v Česku najdete jen velmi málo lidí, kteří o tomto tématu dokáží mluvit tak podrobně jako on.
A zásadní je podle mě i jeho predikce, že budoucnost hledání inovací (a tím pádem tedy i startupů) není v dalších mobilních aplikacích, ale v průmyslu, ve kterém také leží obrovské peníze.
My možná vidíme nová videa na Seznamu. Jenomže za nimi je toho mnohem víc. Třeba vize média budoucnosti a tak trochu revoluce v českém mediálním trhu. Jak se něco takového staví, jaký obsah Seznam Zprávám funguje a jak se skládá tým, který má tu budoucnost vytvářet? O tom mluvil šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger.
Většina marketérů a reklamních mágů se v reklamách snaží tlačit, proč jsou jejich firmy nejlepší a co zákazníkům nabízí. Jenomže tím podle Josefa Havelky předbíhají. Nejdříve si musí získat pozornost, a to třeba tak, jako to dokázala reklama „Bobika“, na které se Havelka podílel.
Rozhovor s jedním z největších expertů na reklamu v Česku může mnoha marketérům otevřít oči a přivést je na nové myšlenky. A video má současně přesah i do oblasti osobního rozvoje a do toho, že pro Havelku už dneska vlastně reklama není tím nejdůležitějším.
Pod videem s Josefem Havelkou najdete i seznam reklam, kterého ho samotného inspirují. A ve videu zase najdete skvělý přeřek s kůzletem.
Ať už podnikáte v čemkoliv, je to vždycky o tom samém. O spokojených zákaznících a tom, že na nich dokážete vydělat peníze. Na rozhovoru s Petrem Kučerou není ani tak zajímavé, co konkrétně ve svém zámku Nové Hrady dělá, ale s jakou filosofií k tomu přistupuje, co se při tom naučil a v čem se od něj můžete inspirovat i vy.
Proč se honit stále za novými zákazníky, když můžete pracovat i s těmi, které už máte? Letos jsem si všiml, že se spousta e-shopů začala retenčním marketingem podrobněji zabývat (a jsem rád, že k tomu přispělo i toto video), ale pro ty, co stále neví, jak začít, je tady právě rozhovor s Radkem Hrachovcem.
Tohle video nemá jiný cíl, než někomu pomoci pochopit uvažování investorů a pomoci mu k úspěšnému získání investice a rozjetí nového byznysu. Syn slovenského prezidenta a partner investičního fondu Credo Ventures Andrej Kiska v něm předal spoustu doporučení a tipů, jak investora oslovit a jak investici získat.
První videorozhovor zde vyšel v dubnu 2015. Za tu dobu jsem získal spoustu cenných zkušeností a pevně věřím, že se mi daří kvalitu rozhovorů neustále zvyšovat. Tyto zkušenosti jsou základem pro natáčení dalších videí, kterými chci Vám – divákům a posluchačům Mladého podnikatele – předávat inspiraci a know-how zkušených odborníků a úspěšných osobností.
Cíl je jednoduchý. Každé video vás má někam posunout. Musí vám změnit život, udělat ho lepším, pomoci vám dosáhnout vašich cílů. Pokud podnikáte, musí podpořit růst vaší firmy. Pokud podnikat chcete začít, musí vám začátky usnadnit. Pokud jste zaměstnaní, studujete nebo děláte něco jiného, musí vám pomoci s vaším dalším osobním i kariérním rozvojem.
Již teď mám připravena či domluvena natáčení prvních videorozhovorů roku 2018. Najdete v nich spoustu inspirativních osobností, které by měly být slyšet a od kterých bychom se měly učit.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.