Inzerce

Inzerce

Michal Koubek: Jak zvládnout krizi koronaviru, krizový plán pro e-shopy, finanční řízení

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Tento rozhovor jsme pro vás natočili jen několik minut před jeho vydáním. Česká republika se v tu chvíli nacházela v karanténě a vláda tak omezovala mezilidský kontakt. Cílem je zamezit dalšímu šíření koronaviru.

Obrací se na mě mnoho firem a dalších podnikatelů, které situace dovedla do nepříjemné krize. Některé firmy nemají finance na svůj provoz, přišly o spoustu zákazníků a situace v nich je doslova kritická.

Ve skupině E-shop Klubu na Facebooku členové navrhli, abych vyzpovídal odborníka na finanční řízení firem Michala Koubka. Společně jsme tak pro vás rychle připravili základní tipy, co mohou e-shopy a další firmy udělat, jak mají jejich šéfové postupovat a jakých možností mohou využít.

Omlouvám se za zhoršenou kvalitu obrazu a zvuku. Bylo to poprvé, co jsem natáčel takto na dálku a snažil se vše připravit co nejrychleji.

Rozhovor si přesto můžete pustit i jako podcast (zobrazit by se tam měl ještě v průběhu dneška).

Michala v případě zájmu můžete kontaktovat na e-mailu mkoubek@gmail.com a telefonu +420 606 280 080.

Další rozhovory o finančním řízení firmy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková (CZC.cz): Stav e-commerce v Česku, Chorvatsku a na Slovinsku, doporučení pro e-shopy

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: E-shop Ovečkárna.cz v době krize, finanční řízení firmy, nakupování zásob

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů