Inzerce

Martin Rozhoň: Zvládání krize, opatření pro e-shopy, bezpečnost zaměstnanců

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Česká republika je z důvodu šíření epidemie koronaviru v karanténě. Pro mnoho firem je celá situace velmi kritická, a proto se snažím zpovídat zkušené odborníky a podnikatele, kteří by těmto firmám mohli předat své zkušenosti.

Natáčení probíhá na dálku, jelikož je studio MladýPodnikatel.cz uzavřeno. V těchto improvizovaných podmínkách jsem vyzpovídal už třeba Michala Koubka, který poradil, jak mají v krizi přemýšlet e-shopy nad finančním řízením.

V tomto rozhovoru jsem vyzpovídal jednoho z nejzkušenějších e-commerce podnikatelů v Česku, zakladatele Vivantisu a investora Martina Rozhoně. Zjistíte, jaká opatření zavedly firmy jako Mall.cz, Econea.cz nebo přímo Vivantis. A uslyšíte také spoustu praktických doporučení, která můžete aplikovat i ve své firmě. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Kontakt na Martina:

Martin v rozhovoru zmiňuje, že se mu v případě potřeby můžete ozvat, a to na tento e-mail: info@synergyelement.com

Další rozhovory s Martinem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier