Inzerce

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Většina lidí ho zná jako hokejového trenéra a bývalého osobního kouče Jaromíra Jágra. Dnes se Marian Jelínek věnuje především mentálnímu koučinku a mezi klienty má vedle manažerů a podnikatelů i řadu dalších vrcholových sportovců – např. Karolínu Plíškovou.

Inzerce

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vypadá skutečný život úspěšných osobností, ať už ve sportu či v byznysu. Rozebrali jsme „vnitřní světy“ populárních sportovců a hledali jsme rozdíl mezi těmi, co svoji práci skutečně milují, a cílovými feťáky.

Marian Jelínek se sportovní psychologii a mentálnímu koučinku věnuje už více než 25 let. Rozhovor jsme natáčeli krátce poté, co přestal působit jako hlavní trenér hokejového týmu ČEZ Motor České Budějovice.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaký život mají vrcholoví sportovci a jak je vnímá veřejnost?
  • Proč úspěch není jen o hezkých věcech a co je pro něj třeba obětovat?
  • Kdo je to cílový feťák a proč byste se jím neměli stát i vy?
  • Jak ve svém oboru dosáhnout mimořádných výsledků?
  • Jak najít smysl ve svém životě, pokud jste jej stále nenašli?
  • Jak dělat kouče sám sobě a jak sám se sebou mluvit?

Další videa nejen o osobním rozvoji:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Právě vyšlo

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Jiří Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 3 roky

Skvělý rozhovor! Díky za něj. Pouštím si jej už asi potřetí..

Odpovědět »

Veronika MK

Před 2 roky

Výborný rozhovor!! Díky za něj!

Odpovědět »

ffialkova

Před 2 roky

Slýchala jsem v dětství, že už si té věci nevážím, když ji nepoužívám… Nebyla to pravda. Jen jsem na ni neměla chuť v tom období. Naopak jsem měla, do doby, než mi to bylo vyčteno, příjemný pocit z toho, že tu věc mám, že „dosažení“ je splněno a mohu ji KDYKOLIV vytáhnout a použít. Takže někdy v dítěti jen zbytečně vyvoláváme negativní pocity o něm. Jinou věc jsem zase používala velmi často. Není nutné ke všemu přistupovat stejně. Jednu věc si užiju určitým způsobem a v určitém čase, druhou jinak. Je to v pořádku.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně