Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Většina lidí ho zná jako hokejového trenéra a bývalého osobního kouče Jaromíra Jágra. Dnes se Marian Jelínek věnuje především mentálnímu koučinku a mezi klienty má vedle manažerů a podnikatelů i řadu dalších vrcholových sportovců – např. Karolínu Plíškovou.

Inzerce

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vypadá skutečný život úspěšných osobností, ať už ve sportu či v byznysu. Rozebrali jsme „vnitřní světy“ populárních sportovců a hledali jsme rozdíl mezi těmi, co svoji práci skutečně milují, a cílovými feťáky.

Marian Jelínek se sportovní psychologii a mentálnímu koučinku věnuje už více než 25 let. Rozhovor jsme natáčeli krátce poté, co přestal působit jako hlavní trenér hokejového týmu ČEZ Motor České Budějovice.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaký život mají vrcholoví sportovci a jak je vnímá veřejnost?
  • Proč úspěch není jen o hezkých věcech a co je pro něj třeba obětovat?
  • Kdo je to cílový feťák a proč byste se jím neměli stát i vy?
  • Jak ve svém oboru dosáhnout mimořádných výsledků?
  • Jak najít smysl ve svém životě, pokud jste jej stále nenašli?
  • Jak dělat kouče sám sobě a jak sám se sebou mluvit?

Další videa nejen o osobním rozvoji:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Právě vyšlo

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Jiří Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 5 roky

Skvělý rozhovor! Díky za něj. Pouštím si jej už asi potřetí..

Odpovědět »

Veronika MK

Před 4 roky

Výborný rozhovor!! Díky za něj!

Odpovědět »

ffialkova

Před 4 roky

Slýchala jsem v dětství, že už si té věci nevážím, když ji nepoužívám… Nebyla to pravda. Jen jsem na ni neměla chuť v tom období. Naopak jsem měla, do doby, než mi to bylo vyčteno, příjemný pocit z toho, že tu věc mám, že „dosažení“ je splněno a mohu ji KDYKOLIV vytáhnout a použít. Takže někdy v dítěti jen zbytečně vyvoláváme negativní pocity o něm. Jinou věc jsem zase používala velmi často. Není nutné ke všemu přistupovat stejně. Jednu věc si užiju určitým způsobem a v určitém čase, druhou jinak. Je to v pořádku.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce