Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Většina lidí ho zná jako hokejového trenéra a bývalého osobního kouče Jaromíra Jágra. Dnes se Marian Jelínek věnuje především mentálnímu koučinku a mezi klienty má vedle manažerů a podnikatelů i řadu dalších vrcholových sportovců – např. Karolínu Plíškovou.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vypadá skutečný život úspěšných osobností, ať už ve sportu či v byznysu. Rozebrali jsme „vnitřní světy“ populárních sportovců a hledali jsme rozdíl mezi těmi, co svoji práci skutečně milují, a cílovými feťáky.

Marian Jelínek se sportovní psychologii a mentálnímu koučinku věnuje už více než 25 let. Rozhovor jsme natáčeli krátce poté, co přestal působit jako hlavní trenér hokejového týmu ČEZ Motor České Budějovice.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaký život mají vrcholoví sportovci a jak je vnímá veřejnost?
  • Proč úspěch není jen o hezkých věcech a co je pro něj třeba obětovat?
  • Kdo je to cílový feťák a proč byste se jím neměli stát i vy?
  • Jak ve svém oboru dosáhnout mimořádných výsledků?
  • Jak najít smysl ve svém životě, pokud jste jej stále nenašli?
  • Jak dělat kouče sám sobě a jak sám se sebou mluvit?

Další videa nejen o osobním rozvoji:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

odehnal-endler

Duel: Investování pro podnikatele a manažery | Vít Endler a Marek Odehnal

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Jiří Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 4 roky

Skvělý rozhovor! Díky za něj. Pouštím si jej už asi potřetí..

Odpovědět »

Veronika MK

Před 3 roky

Výborný rozhovor!! Díky za něj!

Odpovědět »

ffialkova

Před 3 roky

Slýchala jsem v dětství, že už si té věci nevážím, když ji nepoužívám… Nebyla to pravda. Jen jsem na ni neměla chuť v tom období. Naopak jsem měla, do doby, než mi to bylo vyčteno, příjemný pocit z toho, že tu věc mám, že „dosažení“ je splněno a mohu ji KDYKOLIV vytáhnout a použít. Takže někdy v dítěti jen zbytečně vyvoláváme negativní pocity o něm. Jinou věc jsem zase používala velmi často. Není nutné ke všemu přistupovat stejně. Jednu věc si užiju určitým způsobem a v určitém čase, druhou jinak. Je to v pořádku.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Premium
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Inzerce