Inzerce

Marcel Vargaeštok: Byznys Chefparade, design produktů, tvorba e-shopu, efektivita v podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jeho školou vaření prošlo už přes 100 tisíc lidí. Sám ale kuchař není. Zakladatel Chefparade Marcel Vargaeštok byl dalším hostem MladýPodnikatel.cz.

Inzerce

Chefparade už dávno není jen škola vaření. Marcelovi a jeho kolegům se podařilo vytvořit celý ekosystém vzájemně propojených produktů, které nabízejí svým zakázaníkům. Povídali jsme si tedy o tom, jak tyto produkty vznikají, jak ověřují jejich funkčnost v praxi a jak nad svým byznysem přemýšlí.

Řeč přišla i na tvorbu e-shopu Chefshop.cz. Marcel mluvil o výběru dodavatelů, ale i o efektivitě, kterou se snaží v podnikání aplikovat. Celý rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní technické řešení pro váš e-shop.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikla škola vaření Chefparade?
  • Odkud do ní proudí nový zákazníci a jak jako byznys funguje?
  • Co všechno obsahuje ekosystém Marcelova byznysu a jak jsou produkty navzájem propojeny?
  • Jak vytváření nových produktů probíhá a jak se testují v praxi?
  • Jak se dá v takovém byznysu připravit na finanční krizi?
  • Jak funguje e-shop a jak se vybírají noví dodavatelé?

Další rozhovory nejen o podnikání na internetu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)