Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Marcel Vargaeštok: Byznys Chefparade, design produktů, tvorba e-shopu, efektivita v podnikání

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideoZačátky

Jeho školou vaření prošlo už přes 100 tisíc lidí. Sám ale kuchař není. Zakladatel Chefparade Marcel Vargaeštok byl dalším hostem MladýPodnikatel.cz.

Chefparade už dávno není jen škola vaření. Marcelovi a jeho kolegům se podařilo vytvořit celý ekosystém vzájemně propojených produktů, které nabízejí svým zakázaníkům. Povídali jsme si tedy o tom, jak tyto produkty vznikají, jak ověřují jejich funkčnost v praxi a jak nad svým byznysem přemýšlí.

Řeč přišla i na tvorbu e-shopu Chefshop.cz. Marcel mluvil o výběru dodavatelů, ale i o efektivitě, kterou se snaží v podnikání aplikovat. Celý rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní technické řešení pro váš e-shop.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikla škola vaření Chefparade?
  • Odkud do ní proudí nový zákazníci a jak jako byznys funguje?
  • Co všechno obsahuje ekosystém Marcelova byznysu a jak jsou produkty navzájem propojeny?
  • Jak vytváření nových produktů probíhá a jak se testují v praxi?
  • Jak se dá v takovém byznysu připravit na finanční krizi?
  • Jak funguje e-shop a jak se vybírají noví dodavatelé?

Další rozhovory nejen o podnikání na internetu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu