I když už samotný proces vzniku strategie má často blahodárný terapeutický efekt na vedení i tým firmy, nejdůležitější jsou přece jen výsledky. To, jak se výsledná práce otiskne do všech kontaktních míst, kde se se značkou potkávají lidé. Strategie značky totiž není šanon k založení ani zajímavé cvičení pro management, ale především nástroj pro vaše každodenní rozhodování.
Jestli to máte radši názorně, máme tu pro vás praktické tipy, jak tenhle nástroj využívat:
Základní stavební kámen strategie popisující důvody, proč vznikla vaše firma, o co usiluje, jakými prostředky, jaké potřeby zákazníkům naplňuje a jakými produkty nebo službami to dělá. Jasně, že v hlavě tohle všechno nosíte, ale uvidíte, že když se to hodí na papír získá to mnohem větší váhu.
Tady už popisujeme značku samotnou. Stavíme na poslání a definujeme všechny hlavní části značky tak, abychom ji vymezili vůči konkurenci a našli její jedinečnost. Cílem je srozumitelně představit vašim zákazníkům i zaměstnancům, o čem vlastně vaše podnikání je.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Sada pravidel, podle kterých chtějí lidé v týmu každý den fungovat. Mají jednoho patrona, který se stará o to, aby se používaly a pravidelně revidovaly.
Především skvělý způsob, jak udržet komunikaci značky konzistentní a tím posílit její důvěryhodnost. Zaměřují se na správný zápis i výslovnost názvu, způsob, jakým značka oslovuje zákazníky a další pravidla jednotné komunikace a tonality.
Pro každou ze zmiňovaných částí strategie jsme pro vás vybrali jen několik, spíše ilustrativních, využití. V praxi to ale vypadá tak, že mnoho z nich vám bude pomáhat dnes a denně, u malých i větších rozhodnutí ohledně budování vaší značky.
A jak si pro tato rozhodnutí připravit munici v podobě kvalitně zpracované strategie? To se dozvíte v rámci workshopu o tom Proč a jak budovat firemní značku v rámci Taste Academy.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 12 hodinami
Před 12 hodinami
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce