Inzerce

Jana Štěpánková: Předávání vedení firmy z generace na generaci, budoucnost Ryoru

Před pár dny jsem vydal rozhovor s jednou z nejúspěšnějších podnikatelek Česka Evou Štěpánkovou. Ta založila kosmetickou značku Ryor, jejíž vedení postupně předává své dceři Janě. No a s ní je tento rozhovor – o tom, jak přebírání firmy probíhá a co Ryor čeká v budoucnu.

Došlo k tomu vlastně náhodou. Na natáčení s Evou Štěpánkovou přišla i její dcera. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak svou firmu chystá na předání dceři, a tak nás po natáčení napadlo vyzpovídat i Janu a ukázat tak i její pohled na podnikání a budoucnost Ryoru.

Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Jana chystá na předání vedení firmy od své maminky?
  • Co podle ní maminka dělala špatně a v čem se od ní naopak inspiruje?
  • Jak přistupuje k podnikání a na co si chce dát pozor?
  • Jak ji vnímají zaměstnanci Ryoru a jakým způsobem je chce řídit?
  • Jak se dnes učí podnikat a vést firmu, která má přes 80 zaměstnanců?
  • Jak vidí budoucnost Ryoru a co chce v jeho čele dokázat?

Další rozhovory, které se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

martina-neubauerova-web

Chyby při zakládání startupu | Martina Neubauerová (Socialboa)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání