Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak se mu daří a jak se jeho byznys vyvíjí.

Založit firmu je logickým krokem pro řadu freelancerů, kteří chtějí růst a nespokojí se jen s podnikáním na volné noze. Jenomže řada z nich mi už v rozhovoru přiznala, že pro ně tento krok znamenal také výrazný propad ve finančních příjmech. Totéž může potvrdit i Jan Řezáč, který založení své firmy považuje za finančně nelogické rozhodnutí, které mu ale umožňuje růst.

Mnohem větší problém ale vidí v tom, jak náročné je takovou firmu budovat a vést. Proto jsme si v rozhovoru povídali o tom, co všechno se musel naučit, kolik ho firma stála a co na jejím začátku nejvíce podcenil. Rozebrali jsme i jeho největší chyby a způsoby, jak dnes přemýšlí nad finanční řízením svého „rodu“. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč Jan Řezáč založil vlastní agenturu a co se po jejím vzniku změnilo?
  • Jak se liší život freelancera a zakladatele firmy?
  • Co všechno musí dnes Honza ve své firmě řešit a co nejvíce podcenil?
  • Jak diverzifikuje příjem své firmy a jak ji chrání proti finančním krizím?
  • Co zapříčinilo vnitřní šeptandu a proč svým zaměstnancům říká „rod“?
  • Co doporučuje všem, co chtějí také založit firmu a podnikatelsky růst?

Další rozhovory s (ex)freelancery o budování firem:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Mára Vlček

Před 5 roky

Výborný rozhovor!

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak