Inzerce

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak se mu daří a jak se jeho byznys vyvíjí.

Inzerce

Založit firmu je logickým krokem pro řadu freelancerů, kteří chtějí růst a nespokojí se jen s podnikáním na volné noze. Jenomže řada z nich mi už v rozhovoru přiznala, že pro ně tento krok znamenal také výrazný propad ve finančních příjmech. Totéž může potvrdit i Jan Řezáč, který založení své firmy považuje za finančně nelogické rozhodnutí, které mu ale umožňuje růst.

Mnohem větší problém ale vidí v tom, jak náročné je takovou firmu budovat a vést. Proto jsme si v rozhovoru povídali o tom, co všechno se musel naučit, kolik ho firma stála a co na jejím začátku nejvíce podcenil. Rozebrali jsme i jeho největší chyby a způsoby, jak dnes přemýšlí nad finanční řízením svého „rodu“. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč Jan Řezáč založil vlastní agenturu a co se po jejím vzniku změnilo?
  • Jak se liší život freelancera a zakladatele firmy?
  • Co všechno musí dnes Honza ve své firmě řešit a co nejvíce podcenil?
  • Jak diverzifikuje příjem své firmy a jak ji chrání proti finančním krizím?
  • Co zapříčinilo vnitřní šeptandu a proč svým zaměstnancům říká „rod“?
  • Co doporučuje všem, co chtějí také založit firmu a podnikatelsky růst?

Další rozhovory s (ex)freelancery o budování firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Mára Vlček

Před 2 roky

Výborný rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů