Inzerce

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak se mu daří a jak se jeho byznys vyvíjí.

Založit firmu je logickým krokem pro řadu freelancerů, kteří chtějí růst a nespokojí se jen s podnikáním na volné noze. Jenomže řada z nich mi už v rozhovoru přiznala, že pro ně tento krok znamenal také výrazný propad ve finančních příjmech. Totéž může potvrdit i Jan Řezáč, který založení své firmy považuje za finančně nelogické rozhodnutí, které mu ale umožňuje růst.

Mnohem větší problém ale vidí v tom, jak náročné je takovou firmu budovat a vést. Proto jsme si v rozhovoru povídali o tom, co všechno se musel naučit, kolik ho firma stála a co na jejím začátku nejvíce podcenil. Rozebrali jsme i jeho největší chyby a způsoby, jak dnes přemýšlí nad finanční řízením svého „rodu“. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč Jan Řezáč založil vlastní agenturu a co se po jejím vzniku změnilo?
  • Jak se liší život freelancera a zakladatele firmy?
  • Co všechno musí dnes Honza ve své firmě řešit a co nejvíce podcenil?
  • Jak diverzifikuje příjem své firmy a jak ji chrání proti finančním krizím?
  • Co zapříčinilo vnitřní šeptandu a proč svým zaměstnancům říká „rod“?
  • Co doporučuje všem, co chtějí také založit firmu a podnikatelsky růst?

Další rozhovory s (ex)freelancery o budování firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

lukas-vaculik-web

Finanční řízení velké agentury | Lukáš Vaculík (Ogilvy)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Mára Vlček

Před 2 roky

Výborný rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost