Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak se mu daří a jak se jeho byznys vyvíjí.

Inzerce

Založit firmu je logickým krokem pro řadu freelancerů, kteří chtějí růst a nespokojí se jen s podnikáním na volné noze. Jenomže řada z nich mi už v rozhovoru přiznala, že pro ně tento krok znamenal také výrazný propad ve finančních příjmech. Totéž může potvrdit i Jan Řezáč, který založení své firmy považuje za finančně nelogické rozhodnutí, které mu ale umožňuje růst.

Mnohem větší problém ale vidí v tom, jak náročné je takovou firmu budovat a vést. Proto jsme si v rozhovoru povídali o tom, co všechno se musel naučit, kolik ho firma stála a co na jejím začátku nejvíce podcenil. Rozebrali jsme i jeho největší chyby a způsoby, jak dnes přemýšlí nad finanční řízením svého „rodu“. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč Jan Řezáč založil vlastní agenturu a co se po jejím vzniku změnilo?
  • Jak se liší život freelancera a zakladatele firmy?
  • Co všechno musí dnes Honza ve své firmě řešit a co nejvíce podcenil?
  • Jak diverzifikuje příjem své firmy a jak ji chrání proti finančním krizím?
  • Co zapříčinilo vnitřní šeptandu a proč svým zaměstnancům říká „rod“?
  • Co doporučuje všem, co chtějí také založit firmu a podnikatelsky růst?

Další rozhovory s (ex)freelancery o budování firem:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

marek-odehnal-web

Co znamená přijetí Eura pro investory? | Marek Odehnal

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

Premium
dalibor-musil-web

Změna oboru na volné noze. Jak rozjet něco nového? | Dalibor Musil

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Komentáře

Mára Vlček

Před 4 roky

Výborný rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce