Inzerce

Inzerce

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak se mu daří a jak se jeho byznys vyvíjí.

Založit firmu je logickým krokem pro řadu freelancerů, kteří chtějí růst a nespokojí se jen s podnikáním na volné noze. Jenomže řada z nich mi už v rozhovoru přiznala, že pro ně tento krok znamenal také výrazný propad ve finančních příjmech. Totéž může potvrdit i Jan Řezáč, který založení své firmy považuje za finančně nelogické rozhodnutí, které mu ale umožňuje růst.

Mnohem větší problém ale vidí v tom, jak náročné je takovou firmu budovat a vést. Proto jsme si v rozhovoru povídali o tom, co všechno se musel naučit, kolik ho firma stála a co na jejím začátku nejvíce podcenil. Rozebrali jsme i jeho největší chyby a způsoby, jak dnes přemýšlí nad finanční řízením svého „rodu“. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč Jan Řezáč založil vlastní agenturu a co se po jejím vzniku změnilo?
  • Jak se liší život freelancera a zakladatele firmy?
  • Co všechno musí dnes Honza ve své firmě řešit a co nejvíce podcenil?
  • Jak diverzifikuje příjem své firmy a jak ji chrání proti finančním krizím?
  • Co zapříčinilo vnitřní šeptandu a proč svým zaměstnancům říká „rod“?
  • Co doporučuje všem, co chtějí také založit firmu a podnikatelsky růst?

Další rozhovory s (ex)freelancery o budování firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jan-rezac-web

Začátky procesního řízení digitální agentury | Jan Řezáč (House of Řezáč)

petr-macek-web

Procesní řízení v digitálních agenturách | Petr Macek (Caflou.cz)

lukas-korinek-2-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Finanční řízení agentury, cashflow, investice, spolupráce s klienty

Právě vyšlo

jiri-rostecky-zive

Živě: Pavel Minář o podnikání na volné noze a nastavení procesů

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Mára Vlček

Před 1 rokem

Výborný rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

daniel-kafka-web

Daniel Kafka: Budování agentury Fragile, zvládání stresu v podnikání, blížící se finanční krize

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Inzerce