Inzerce

Inzerce

Jan Hummel: Jak se Fruitisimo během pár dní přesunulo na internet?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Poté, co jako student odcestoval do Ameriky, aby tam jako brigádník myl nádobí, uklízel a postupem času se stal číšníkem, vrátil se do Česka s nápadem založit vlastní prodejnu zmrzliny. Z té se postupem času staly oranžové ovocné bary, které znáte z mnoha obchodních center a dalších míst po celém Česku.

Dnes Jan Hummel z Fruitisima řeší problém – nařízení vlády v souvislosti s pandemií koronaviru obchody uzavřelo a Fruitisimo tak nemůže pokračovat ve svém prodeji. Jak to Honza řeší a jaká je budoucnost Fruitisima, na to se ho budu ptát v tomto rozhovoru, který najdete i jako podcast.

Další rozhovory o koronavirové krizi:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: E-shop Ovečkárna.cz v době krize, finanční řízení firmy, nakupování zásob

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal: Řízení e-shopu z karantény, dopad na Trenýrkárna.cz, situace v e-commerce

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů