Inzerce

Jak propagovat službu nebo produkt?

Petr Macek je muž mnoha tváří. Jednak je to zkušený markeťák, jednak ale také tvůrce podnikatelské aplikace Caflou.cz. Sám také roky podnikal na volné noze. Vždy řešil propagaci produktů a služeb, a to jak těch vlastních, tak svých klientů.

Inzerce

Tento rozhovor, který si můžete poslechnout i jako podcast, jsme proto věnovali právě tomu, jak přemýšlet nad propagací produktů a služeb. Je určen zejména pro ty, co si s tím nevědí rady a hledají inspiraci, jak mohou začít a neudělat chybu. Rozhovor potěší i ty, co rozjíždí vlastní projekt a potřebují vymyslet nejlepší způsoby, jak jej zpropagovat. A hodí se samozřejmě i všem freelancerům, co hledají nové klienty.

Společně s Petrem pro vás natáčíme sérii rozhovorů o podnikání na volné noze. Díky jeho aplikaci Caflou.cz si můžete velmi výrazně usnadnit podnikání, a to jak z hlediska řízení vlastních projektů a komunikace s klienty, tak z hlediska fakturace a vedení přehledu o vašem podnikání a cashflow.

Zde jsou některé z našich předchozích epizod:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Právě vyšlo

tomas-baranek-web

Jak se efektivně vzdělávat a číst knihy? | Tomáš Baránek (Jan Melvil)

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory