Inzerce

Jak jeden klik může udělat obrovskou radost

Někdy stačí jeden klik na to, abyste někomu udělali radost. Nevěříte? Můžete si to vyzkoušet na vlastní na kůži. Stačí podpořit Mladého podnikatele ve finále letošní Křišťálové Lupy. Mohu vám garantovat, že radost budu mít obrovskou. :-)

Inzerce

Přesně před rokem jste na webu Mladého podnikatele i na sociálních sítích viděli spoustu příspěvků, ve kterých jsem vás vyzýval nejdříve k nominaci a později k finálovému hlasování. Díky vám jsem se tak umístil ve dvou kategoriích. V kategorii Obsahová inspirace odborná porota přidělila Mladému podnikateli bronzové 3. místo. Ve veřejností volené kategorii One (wo)man show se dostal na 5. místo.

Letos jsem nedělal nic. Nikoho jsem o nominaci neprosil. Přesto se Mladý podnikatel objevil v desítce nejlepších v kategorii One (wo)man show. Vedle Filipa Horkého, youtubera Kovyho a dalších skvělých lidí, které dělají český internet lepším.

Pokud se vám líbí to, co dělám já, a chcete mi udělat radost, podpořte mě v hlasování. Každý hlas se počítá a může rozhodnout o tom, kdo v kategorii vyhraje.

A pokud se vám líbí produkt Shoptetu, podpořte v hlasování i jeho. Patří mezi největší partnery Mladého podnikatele a i díky němu dnes mohu tvořit tolik nového obsahu.

Díky moc!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)